جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


گجت پوشیدنی “ضد خروپف”

گجت پوشیدنی ضد خروپف این هفته در “Kickstarter” رونمایی شد و به شکل یک بند است که به دور بازویتان می‌بندید. زمانی که شما خروپف کنید، اپلیکیشن مرتبط با این بند خروپف را تشخیص می‌دهد و به بند دستور لرزیدن می‌دهد تا از این طریق و به شکل یک نوازش به شما دستور می‌دهد که به سمت دیگر بخوابید. بنابراین شخصی که در کنار شما خوابیده به لطف این گجت دیگر نیازی به زدن مشت به پهلوی شما نخواهد داشت.

i_6

این گجت دارای میکروفون داخلی نیست اما با گوشی شما از طریق بلوتوث متصل می‌شود. تنها مسئله این است که شخص کاربر باید گوشی را تمام شب در نزدیکی خود بگذارد و اغلب افراد همچین کاری نمی‌کنند. اپلیکیشن مرتبط با این گجت از طریق الگوریتم خاصی تشخیص می‌دهد که آیا این صدای خروپف است یا فقط صدای آزیر یک ماشین بوده. این اپلیکیشن به منظور بهینه سازی زمان خواب شما، هر شب خواب و خروپف شما را دنبال می‌کند. البته نمی‌دانیم این الگوریتم تا چه اندازه دقیق کار می‌کند. گجت ضد خروپف از 77 دلار شروع می‌شود و اپلیکیشن مرتبط با آن نیز رایگان است.

ما همچنین بالش ZEEQ connected Pillow”” را هم درتابستان گذشته تست کردیم. این بالش هم هنگام تشخیص خروپف با لرزیدن فرد خروپف کننده را مجبور به چرخیدن به سمت دیگر میکرد. من خروپف نمی‌کردم اما بالش صداهای اطراف را خروپف تشخیص می‌داد. ممکن است که گجت پوشیدنی ضد خروپف نیز به همین مشکلات دچار شود. در نهایت، خرید گجت‌ ضد خروپف به این سوال منجر می‌شود که آیا می‌خواهید کل شب یک بند را به دور بازویتان بپیچید یا اینکه فکر می‌کنید اپلیکیشن گوشی شما قادر است خروپف شما را تشخیص دهد؟

منبع : itiran

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *