جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


اگر قصد ایجاد یک فرم “تماس با ما” ساده و در عین حال کاربرپسند دارید میتوانید از اسکریپت فارسی فرم تماس NoPardaz استفاده کنید. این اسکریپت که به صورت رایگان و متن باز منتشر شده دارای قابلیت های کلیدی نظیر امکان تعیین دپارتمان (بخش) ، امکان دریافت ایمیل و شماره تلفن و موضوع تماس به […]

در این مطلب قصد داریم یک اسکریپت ساده و در عین حال کاربردی به شما معرفی کنیم.  این اسکریپت قادر است براحتی متن ها و عبارت های موجود در دیتابیس وب سایت شما را با عبارات جدید جایگزین کند. شما از این اسکریپت می توانید در هنگام نیاز به تغییر عبارات ، آدرس ها و… […]

در این پست از سایت اسکریپت دات کام یک اسکریپت بسیار کاربردی و محبوب برای وبمستران عزیز را آماده ساخته ام که امیدوارم مورد پسند قرار گیرد . حتما شما هم سایت های بسیاری دیده اید که در هنگام کلیک بر روی یک لینک در آنها , ابتدا به یک صفحه ی انتقال دهنده منتقل […]

Boomchat فارسی نام اسکریپتی تجاری می باشد که به وسیله آن قادر هستید یک چت روم ، با امکانات مختلف ایجاد کنید. این اسکریپت چت روم امکاناتی نظیر قابلیت ورود و عضویت کاربران ، قابلیت ورود به عنوان مهمان ، قابلیت ارسال پیغام به صورت شخصی ، امکان ایجاد اتاق های گفتگو ، قابلیت ارسال […]

در این مطلب قصد داریم اسکریپت فارسی گشت و گذار حرفه ای در آپارات را به شما معرفی کنیم. با استفاده و نصب این اسکریپت می توانید ویدئو های وب سایت آپارات را به صورت کاملا حرفه ای و زیبا ، نمایش دهید. این اسکریپت به وسیله API وب سایت آپارات قادر است آخرین ویدئو […]

پس از موفقیت عجیب در انتشار اسکریپت محاسبه دقیق و واقعی سن , امروز قصد دارم از اسکریپت جدید رونمایی کنم . برای این ساعت از سایت اسکریپت دات کام  , اسکریپت طالع بینی ازدواج با حروف ابجد را برای شما عزیزان به صورت کاملا رایگان قرار خواهم داد . این اسکریپت اختصاصی قابلیت دریافت 4 […]

برای این ساعت از سایت اسکریپت دات کام , یک اسکریپت فوق العاده حرفه ای و کاربردی رو نوشتم و قصد دارم به صورت رایگان در اختیار شما کاربران گرامی سایت قرار دهم . اطلاعات به دست آمده از این اسکریپت با درصد خطای 1% می باشد و با خیال راحت میتوانید به اطلاعات اعتماد […]

پس از انتشار نسخه اسکریپت رتبه سنج گوگل در پست قبلی و استقبال زیاد از این اسکریپت , تصمیم گرفتم در این پست اسکرپت نمایش رتبه و اطلاعات الکسا را برای شما عزیزان قرار دهم . این اسکریپت با استفاده از تکنولوژی Ajax رتبه سایت درخواستی شما را به شما با دیزاین زیبا نمایش میدهد […]

اسکریپت فرم تماس فارسی NoPardaz

اگر قصد ایجاد یک فرم “تماس با ما” ساده و در عین حال کاربرپسند دارید میتوانید از اسکریپت فارسی فرم تماس NoPardaz استفاده کنید. این اسکریپت که به صورت رایگان و متن باز منتشر شده دارای قابلیت های کلیدی نظیر امکان تعیین دپارتمان (بخش) ، امکان دریافت ایمیل و شماره تلفن و موضوع تماس به همراه توضیحات ، سیستم جلوگیری از ارسال ایمیل اسپم Google reCAPTCHA می باشد. همچنین این سیستم دارای یک پنل مدیریت ساده جهت انجام تنظیمات این فرم ساز می باشد.

ادامه مطلب

اسکریپت فرم تماس فارسی NoPardaz

اسکریپت فارسی جایگزین کننده عبارت در دیتابیس

در این مطلب قصد داریم یک اسکریپت ساده و در عین حال کاربردی به شما معرفی کنیم.  این اسکریپت قادر است براحتی متن ها و عبارت های موجود در دیتابیس وب سایت شما را با عبارات جدید جایگزین کند. شما از این اسکریپت می توانید در هنگام نیاز به تغییر عبارات ، آدرس ها و… موجود در دیتابیس های کوچک و بزرگ وب سایت های خود استفاده کنید.  همچنین این اسکریپت در مواقعی که نمی دانید عبارت مورد نظر در کدام جدول دیتابیس ذخیره شده یا میزان اطلاعات بسیار فراوان است کاربرد دارد.

ادامه مطلب

اسکریپت فارسی جایگزین کننده عبارت در دیتابیس

اسکریپ فارسی انتقال دهنده لینک

در این پست از سایت اسکریپت دات کام یک اسکریپت بسیار کاربردی و محبوب برای وبمستران عزیز را آماده ساخته ام که امیدوارم مورد پسند قرار گیرد .

حتما شما هم سایت های بسیاری دیده اید که در هنگام کلیک بر روی یک لینک در آنها , ابتدا به یک صفحه ی انتقال دهنده منتقل میشوید و سپس بعد از چند ثانیه , لینک مورد نظر شما نمایش داده میشود .

این کار باعث افزایش رنکینگ الکسا , سئو و همچنین نمایش تبلیغ در صفحه ای اضافه میشود …

در ادامه با ما همراه باشید …

ادامه مطلب

اسکریپ فارسی انتقال دهنده لینک

اسکریپت چت روم فارسی BoomChat نسخه 6.0

Boomchat فارسی نام اسکریپتی تجاری می باشد که به وسیله آن قادر هستید یک چت روم ، با امکانات مختلف ایجاد کنید. این اسکریپت چت روم امکاناتی نظیر قابلیت ورود و عضویت کاربران ، قابلیت ورود به عنوان مهمان ، قابلیت ارسال پیغام به صورت شخصی ، امکان ایجاد اتاق های گفتگو ، قابلیت ارسال شکلک و تنظیم فونت ، قابلیت ایجاد محدودیت اتاق های گفتگو و همچنین نسخه موبایل و تبلت به شما ارائه می دهد. قابلیت های کلی را نام می بریم.

ویژگی های اسکریپت :

کاملا فارسی شده

سیستم ورود و عضویت کاربران

قابلیت ورود به عنوان مهمان

قابلیت ایجاد محدودیت برای کاربر مهمان

قابلیت گفتگو در اتاق های عمومی

قابلیت گفتگو با کاربر خاص به صورت خصوصی

قابلیت ارسال شکلک

قابلیت تنظیم فونت

آپلود تصویر شخصی آواتار

قابلیت تنظیمات پیشرفته وب سایت

قابلیت انتخاب بیش از ۵ تم مختلف برای چت روم

قابلیت ایجاد اتاق های گفتگوی مختلف

قابلیت ایجاد محدودیت اتاق ها

سیستم نصب کننده خودکار

و…

ادامه مطلب

اسکریپت چت روم فارسی BoomChat نسخه 6.0

اسکریپت API وب سایت آپارات

در این مطلب قصد داریم اسکریپت فارسی گشت و گذار حرفه ای در آپارات را به شما معرفی کنیم. با استفاده و نصب این اسکریپت می توانید ویدئو های وب سایت آپارات را به صورت کاملا حرفه ای و زیبا ، نمایش دهید. این اسکریپت به وسیله API وب سایت آپارات قادر است آخرین ویدئو ها ، برترین ویدئو ها و ویدئو ها بر اساس دسته بندی را نمایش دهد. همچنین می توانید نظرات کاربران و اطلاعات کامل ویدئو ها را همراه با پخش آنلاین مشاهده نمایید.

ادامه مطلب

اسکریپت API وب سایت آپارات

اسکریپت طالع بینی ازدواج با حروف ابجد

پس از موفقیت عجیب در انتشار اسکریپت محاسبه دقیق و واقعی سن , امروز قصد دارم از اسکریپت جدید رونمایی کنم .

برای این ساعت از سایت اسکریپت دات کام  , اسکریپت طالع بینی ازدواج با حروف ابجد را برای شما عزیزان به صورت کاملا رایگان قرار خواهم داد .

این اسکریپت اختصاصی قابلیت دریافت 4 اسم که شامل ( نام شما , نام مادر شما , نام معشوقه شما و نام مادر معشوقه شما ) می باشد را دارا می باشد .

پس از دریافت , بر اساس الگوریتم محاسباتی این فال که در کتب زیادی به نشر رسیده است , طالع بینی ازدواج شما به دست خواهد آمد .

ضمنا این اسکریپت در همان لحظه نمایش طالع بینی , عدد حروف ابجد هر 4 اسم وارد شده را نمایش خواهد داد .

ادامه مطلب

اسکریپت طالع بینی ازدواج با حروف ابجد

اسکریپت محاسبه دقیق سن با 10+ ویژگی پیشرفته

برای این ساعت از سایت اسکریپت دات کام , یک اسکریپت فوق العاده حرفه ای و کاربردی رو نوشتم و قصد دارم به صورت رایگان در اختیار شما کاربران گرامی سایت قرار دهم .

اطلاعات به دست آمده از این اسکریپت با درصد خطای 1% می باشد و با خیال راحت میتوانید به اطلاعات اعتماد کامل داشته باشید که کاملا دقیق می باشند .

این اسکریپت به صورت کاملا ریسپانسیو و فول Ajax می باشد …

ویژگی های اسکریپت :

ریسپانسیو و فول ای جکس

طراحی با استفاده از Html5

رابط کاربری بسیار ساده و حرفه ای

دارای امنیت بالا در ورودی داده ها ( html , javaScript , php )

محاسبه سن واقعی شما

تاریخ تولد به میلادی

روز تولد شما

نام باستانی ماه شما

نام حیوان ماه شما

کل ماه های سپری شده

کل هفته های سپری شده

کل روز های سپری شده

کل ساعات سپری شده

کل دقایق سپری شده

کل ثانیه های سپری شده

و …

ادامه مطلب

اسکریپت محاسبه دقیق سن با 10+ ویژگی پیشرفته

اسکریپت نمایش رتبه و اطلاعات الکسا

پس از انتشار نسخه اسکریپت رتبه سنج گوگل در پست قبلی و استقبال زیاد از این اسکریپت , تصمیم گرفتم در این پست اسکرپت نمایش رتبه و اطلاعات الکسا را برای شما عزیزان قرار دهم .

این اسکریپت با استفاده از تکنولوژی Ajax رتبه سایت درخواستی شما را به شما با دیزاین زیبا نمایش میدهد .

تمامی رتبه هایی که این اسکریپت نمایش میدهد , 100% واقعی و از سرور الکسا به صورت آنلاین استخراج میشود .

ادامه مطلب

اسکریپت نمایش رتبه و اطلاعات الکسا