جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


Spark Host نام قالب زیبا و کاربردی HTML می‌باشد که از آن می‌توانید جهت راه اندازی یک وبسایت ثبت دامنه و ارائه خدمات میزبان وب و هاستینگ استفاده کنید. این قالب دارای صفحات مختلفی بوده و بیش از 46 صفحه مختلف که می‌توانید از آن ها استفاده کنید را در اختیارتان قرار خواهد داد. این […]

cvCard نام قالب HTML بسیار زیبا و کاربردی می‌باشد که به کمک آن قادر هستید تا یک سایت شخصی جهت نمایش رزومه و نمونه کارهای خود ایجاد کنید. این قالب دارای چندین صفحه HTML مانند نمونه کارها و تماس با ما می‌باشد که بنا به نیاز خود می‌توانید این صفحات را شخصی سازی کنید. همچنین […]

MOON نام قالب HTML بسیار زیبایی می‌باشد که از آن برای ایجاد صفحات در دست ساخت استفاده کنید. این قالب دارای بیش از 10 صفحه می‌باشد که می‌توانید بنا به نیاز و سلیقه خود از آن ها استفاده کنید. همچنین این قالب از فریم ورک قدرتمند بوت استرپ استفاده می‌کند و به همین دلیل وبسایت […]

Iofrm نام قالب HTML کاربردی می‌باشد که دارای مجموعه بسیار زیبا از قالب های فرم ورود و عضویت می‌باشد که از آن ها می‌توانید در جهت ایجاد بخش های ورود و عضویت استفاده کنید. این قالب دارای 23 صفحه HTML و CSS و JS می‌باشد که می‌توانید از آن ها در پروژه های خود استفاده […]

Mountain یک قالب فوق العاده زیبا به صورت تک صفحه ای می باشد که به صورت HTML ارائه شده است. Mountain قالبی One Page می باشد که با استفاده از Bootstrap به صورت کاملا ریسپانسیو طراحی شده است . این قالب دارای بخش های درباره , تماس , بلاگ , تاریخچه , گالری عکس و […]

Axion نام یک قالب تجاری به صورت HTML می باشد که توسط آن می توانید دامین های مورد نظر خود را برای فروش و یا ارسال پیشنهاد قیمت دامنه توسط بازدیدکنندگان مورد استفاده قرار دهید. این اسکریپت بر پایه زبان برنامه نویسی Php می باشد . برخی از ویژگی های اسکریپت : طراحی واکنش گرا […]

قالب رزرو آنلاین تاکسی TaxiGo به صورت HTML … TaxiGo نام یک قالب تجاری به صورت HTML می باشد که توسط آن قادر هستید خدمات آنلاین برای رزرو و درخواست تاکسی ایجاد کنید به صورتی که کاربران و بازدید کنندگان به آسانی می توانند برای تاریخ یا ساعت خاصی تاکسی رزرو کنند . برخی از […]

فرم ورود به همراه پس زمینه Live و متحرک این فرم به صورت html5 و css3 طراحی شده است و محیط زیبا و جذابی را برای فرم های ورود به وب سایت را برای کاربران فراهم میکنید . هم اکنون میتوانید این قالب تک Page را از اسکریپت دات کام دانلود نمایید …

قالب هاستینگ و ثبت دامنه Spark Host نسخه HTML

Spark Host نام قالب زیبا و کاربردی HTML می‌باشد که از آن می‌توانید جهت راه اندازی یک وبسایت ثبت دامنه و ارائه خدمات میزبان وب و هاستینگ استفاده کنید. این قالب دارای صفحات مختلفی بوده و بیش از 46 صفحه مختلف که می‌توانید از آن ها استفاده کنید را در اختیارتان قرار خواهد داد. این قالب همچنین دارای 4 صفحه نخست می‌باشد که از این صفحات نیز می‌توانید جهت راه اندازی صفحه نخست استفاده کنید. طراحی این قالب کاملا تمیز و مدرن بوده و از جذابیت منحصر به فردی برخودار است.

قالب هاستینگ و ثبت دامنه Spark Host کاملا راستچین سازی شده است و به کاربران فارسی زبان نیز این امکان را می‌دهد تا بتوانند از امکانات این قالب استفاده کنند. این قالب از فریم ورک بوت استرپ نسخه 4 نیز بهره مند است که امکانات خوبی را در اختیارتان قرار خواهد داد. این قالب برای شرکت های ثبت دامنه و میزبانی وب بسیار مناسب بوده و می‌توانند به وسیله آن خدماتی خوبی را به مشتریان خود ارائه دهند.

ادامه مطلب

قالب HTML سایت شخصی و رزومه cvCard

cvCard نام قالب HTML بسیار زیبا و کاربردی می‌باشد که به کمک آن قادر هستید تا یک سایت شخصی جهت نمایش رزومه و نمونه کارهای خود ایجاد کنید. این قالب دارای چندین صفحه HTML مانند نمونه کارها و تماس با ما می‌باشد که بنا به نیاز خود می‌توانید این صفحات را شخصی سازی کنید. همچنین این قالب دارای کدهای کوتاه کاربردی می‌باشد که می‌توانید در قسمت های مختلف وبسایت خود از آنها استفاده کنید.

در ادامه این قالب از تکنولوژی های مانند فریم ورک بوت استرپ و HTML5 , CSS3 بهره میگیرد و به شما این امکان را می‌دهد تا از امکانات بسیار خوب آنها استفاده کنید.

همچنین قالب cvCard  دارای بخش تماس با ما می‌باشد که می‌توانید آدرس محل کار و شرکت خود را بر روی نقشه گوگل نمایش دهید و به کاربران خود این امکان را بدهید تا بتوانند از طریق فرم تماس با ما با شما در ارتباط باشند.

ادامه مطلب

قالب HTML صفحه در دست ساخت MOON

MOON نام قالب HTML بسیار زیبایی می‌باشد که از آن برای ایجاد صفحات در دست ساخت استفاده کنید. این قالب دارای بیش از 10 صفحه می‌باشد که می‌توانید بنا به نیاز و سلیقه خود از آن ها استفاده کنید.

همچنین این قالب از فریم ورک قدرتمند بوت استرپ استفاده می‌کند و به همین دلیل وبسایت شما کاملا واکنش گرا بوده و همچنین از امکانات خوب این فریم به راحتی استفاده خواهید کرد.در ادامه قالب MOON دارای امکانات دیگری مانند فرم تماس با ما و خبرنامه php می‌باشد که کاربران و مشتریان شما ‌می‌توانند از این طریق با شما در تماس باشند. هم اکنون می‌توانید قالب در دست ساخت MOON را از سایت اسکریپت دریافت کنید.

ادامه مطلب

قالب HTML فرم ثبت نام و ورود Iofrm

Iofrm نام قالب HTML کاربردی می‌باشد که دارای مجموعه بسیار زیبا از قالب های فرم ورود و عضویت می‌باشد که از آن ها می‌توانید در جهت ایجاد بخش های ورود و عضویت استفاده کنید. این قالب دارای 23 صفحه HTML و CSS و JS می‌باشد که می‌توانید از آن ها در پروژه های خود استفاده کنید. این مجموعه با طراحی بسیار ظریف و منعطف خود به شما این امکان را می‌دهند تا بتوانید فرم های بسیار حرفه ای و کاربردی ایجاد کنید.

قالب Iofrm از فرم ورک بوت استرپ 4 استفاده کرده و می‌توانید از امکانات این فریم ورک در کنار این قالب بهره مند شوید. همچنین تصاویر و آیکون های متعددی نیز در کنار این قالب موجود است و می‌توانید از آن ها بهره مند شوید. در ادامه می‌توانید توضیحات دیگر را مطالعه کنید.

ادامه مطلب

قالب HTML تک صفحه ای Mountain King

Mountain یک قالب فوق العاده زیبا به صورت تک صفحه ای می باشد که به صورت HTML ارائه شده است. Mountain قالبی One Page می باشد که با استفاده از Bootstrap به صورت کاملا ریسپانسیو طراحی شده است .

این قالب دارای بخش های درباره , تماس , بلاگ , تاریخچه , گالری عکس و توضیحات باکسی می باشد .

هم اکنون میتوانید این قالب را به صورت رایگان در ادامه مطلب دانلود نمایید .

ادامه مطلب

قالب HTML فروش و پیشنهاد قیمت دامنه Axion نسخه 1

Axion نام یک قالب تجاری به صورت HTML می باشد که توسط آن می توانید دامین های مورد نظر خود را برای فروش و یا ارسال پیشنهاد قیمت دامنه توسط بازدیدکنندگان مورد استفاده قرار دهید.

این اسکریپت بر پایه زبان برنامه نویسی Php می باشد .

برخی از ویژگی های اسکریپت :

طراحی واکنش گرا

قابلیت نمایش قیمت پایه

دارای نسخه HTML / PHP

دارای فرم ارسال پیشنهاد قیمت

قابلیت قرار دادن مشخصات دامنه

دارای 5 طرح بیسیار زیبا و حرفه ای

قابلیت قرار دادن دیگر دامنه های فروشی

ادامه مطلب

قالب رزرو آنلاین تاکسی TaxiGo به صورت HTML

قالب رزرو آنلاین تاکسی TaxiGo به صورت HTML …

TaxiGo نام یک قالب تجاری به صورت HTML می باشد که توسط آن قادر هستید خدمات آنلاین برای رزرو و درخواست تاکسی ایجاد کنید به صورتی که کاربران و بازدید کنندگان به آسانی می توانند برای تاریخ یا ساعت خاصی تاکسی رزرو کنند .

برخی از ویژگی های قالب :

دارای فرم رزرو آنلاین

صفحات درباره ما , تماس با ما , گالری تصاویر , صفحه ورود

دارای قالب مخصوص وبلاگ

طراحی ریسپانسیو بوت استریپ

اسلایدر تمام صفحه

فرم تماس با ما PHP

ادامه مطلب

فرم ورود به همراه پس زمینه Live و متحرک

فرم ورود به همراه پس زمینه Live و متحرک

این فرم به صورت html5 و css3 طراحی شده است و محیط زیبا و جذابی را برای فرم های ورود به وب سایت را برای کاربران فراهم میکنید .

هم اکنون میتوانید این قالب تک Page را از اسکریپت دات کام دانلود نمایید …

ادامه مطلب