جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


اگر به دنبال ایجاد یک وب سایت جهت ایجاد آزمون ها به صورت آنلاین و الکترونیکی هستید Exam Board می تواند یک گزینه مناسب برای شما باشد! این اسکریپت که به صورت تجاری عرضه شده است شما را قادر می سازد تا براحتی یک وب سایت آزمون آنلاین ایجاد کنید. کاربران قادر هستند با عضویت […]

OES نام یک اسکریپت تجاری و تازه به انتشار در آماده است که با استفاده از آن می توانید یک سیستم آزمون آنلاین برای امتحانات یا عرض یابی کاربران خود قرار بدید . همچنین از قابلیت های این اسکریپت می توان به متن باز بودن آن و طراحی واکنش گرا و طراحی بسیار زیبا و […]

اسکریپت آزمون آنلاین Exam Board

اگر به دنبال ایجاد یک وب سایت جهت ایجاد آزمون ها به صورت آنلاین و الکترونیکی هستید Exam Board می تواند یک گزینه مناسب برای شما باشد! این اسکریپت که به صورت تجاری عرضه شده است شما را قادر می سازد تا براحتی یک وب سایت آزمون آنلاین ایجاد کنید. کاربران قادر هستند با عضویت در وب سایت شما نسبت به شرکت در آزمون های رایگان یا غیر رایگان اقدام کنند! این اسکریپت دارای امکاناتی از قبیل سیستم مدیریت قوی ، قابلیت ایجاد بی نهایت آزمون ، قابلیت شرکت اعضا در آزمون ها به صورت آنلاین ، قابلیت تعیین محدودیت زمانی در آزمون ها اشاره کرد. امکانات کلی این اسکریپت کاربردی را نام می بریم.

ادامه مطلب

اسکریپت آزمون آنلاین Exam Board

اسکریپت سیستم آزمون آنلاین OES فارسی نسخه 1

OES نام یک اسکریپت تجاری و تازه به انتشار در آماده است که با استفاده از آن می توانید یک سیستم آزمون آنلاین برای امتحانات یا عرض یابی کاربران خود قرار بدید .

همچنین از قابلیت های این اسکریپت می توان به متن باز بودن آن و طراحی واکنش گرا و طراحی بسیار زیبا و کاربر پسند آن و پشتیبانی از زبان فارسی و بسیار امکانات دیگر این سیستم نیز اشاره کرد.

ادامه مطلب

اسکریپت سیستم آزمون آنلاین OES فارسی نسخه 1