جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


Flat Weather یک اسکریپت به صورت جاوا اسکریپت (جی کوئری) می باشد که با نصب آن قادر هستید وضعیت آب و هوای شهر دلخواه خود را با استفاده از خروجی وب سایت openweathermap.com در سایت خود نمایش دهید. این اسکریپت جی کوئری قادر است وضعیت هوای شهر دلخواه شما را از یک تا شانزده روز […]

Ideabox یک پلاگین جی کوئری می باشد که با نصب آن قادر هستید وضعیت آب و هوای شهر دلخواه خود را با استفاده از خروجی وب سایت openweathermap.com در سایت خود نمایش دهید. این اسکریپت جی کوئری قادر است وضعیت هوای شهر دلخواه شما را از یک تا شانزده روز آینده را نمایش دهد. از قابلیت […]

اسکریپت jQuery نمایش وضعیت آب و هوا Flat Weather

Flat Weather یک اسکریپت به صورت جاوا اسکریپت (جی کوئری) می باشد که با نصب آن قادر هستید وضعیت آب و هوای شهر دلخواه خود را با استفاده از خروجی وب سایت openweathermap.com در سایت خود نمایش دهید. این اسکریپت جی کوئری قادر است وضعیت هوای شهر دلخواه شما را از یک تا شانزده روز آینده را نمایش دهد. از قابلیت های کلیدی این اسکریپت می توان به استفاده آسان و ساده ، قابلیت استفاده در وب سایت های استاتیک و دینامیک ، قابلیت استفاده از آیکن های دلخواه برای نمایش وضعیت و وجود بسیاری از شهر های ایران اشاره نمود.

ادامه مطلب

اسکریپت jQuery نمایش وضعیت آب و هوا Flat Weather

نمایش وضعیت آب و هوا با پلاگین جی کوئری Ideabox

Ideabox یک پلاگین جی کوئری می باشد که با نصب آن قادر هستید وضعیت آب و هوای شهر دلخواه خود را با استفاده از خروجی وب سایت openweathermap.com در سایت خود نمایش دهید.

این اسکریپت جی کوئری قادر است وضعیت هوای شهر دلخواه شما را از یک تا شانزده روز آینده را نمایش دهد. از قابلیت های کلیدی این اسکریپت می توان به استفاده آسان و ساده ، قابلیت استفاده در وب سایت های استاتیک و دینامیک ، قابلیت استفاده از آیکن های دلخواه برای نمایش وضعیت و وجود بسیاری از شهر های ایران اشاره نمود.

ادامه مطلب

نمایش وضعیت آب و هوا با پلاگین جی کوئری Ideabox