جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


اسکریپت پشتیبانی آنلاین مشتریان در سایت با تلگرام TelegramSiteHelper

TelegramSiteHelper نام اسکریپت حرفه ای تلگرام می‌باشد که با استفاده از آن می‌توانید یک ربات در جهت ارتباط با مشتریان و گفتگو آنلاین و پاسخ به سوالات ،راه اندازی کنید. این اسکریپت با امکان ایجاد یک چت آنلاین حرفه ای از طریق تلگرام به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید به راحتی به وسیله آن ، گفتگو با مشتریان خود را مدیریت کرده و در هر زمان ، پاسخگو سوالات آن ها باشید. با استفاده از این اسکریپت می‌توانید با دستگاه های مختلف مانند موبایل و تبلت و سیستم های خانگی که امکان نصب تلگرام بر روی آنها امکان پذیر است با مشتریان خود در ارتباط باشید. در ادامه می‌توانید آموزش نصب اسکریپت تلگرام TelegramSiteHelper  را مطالعه کنید.

اسکریپت پشتیبانی آنلاین مشتریان در سایت با تلگرام TelegramSiteHelper

این اسکریپت در کنار اجرا بروی انواع سرور اختصاصی و مجازی به شما این امکان را می‌دهد تا بر روی هاست خود نیز آن را آپلود و از امکانات آن استفاده کنید.

  1. در مرحله نخست از طریق ربات @BotFather یک ربات جدید ایجاد کنید.
  2. در مرحله بعد نیاز است که به پوشه «telegramSiteHelper/tbConfig.php» درون فایل زیپ رفته و اطلاعات خود را وارد کنید. از طریق این فایل شما باید پسورد مدیریت خود را تغییر داده و اطلاعات دیگری مانند توکن ربات و اطلاعات دیتابیس خود را وارد کنید.
  3. پس از این مرحله نیاز است که فایل های این اسکریپت را بر روی سرور و یا هاست خود آپلود کنید.
  4. در مرحله بعد فایل telegramSiteHelper/tbServer.php را در کرون جاب هاست بر روی 1 دقیقه تنظیم کنید.
  5. استفاده از چت آنلاین

6. ربات خود را به لیست مخاطبین خود اضافه کنید.

7. رمز عبور مدیریت خود را وارد کنید.(در مرحله قبل در فایل tbConfig.php رمز خود تغییر دهید و از آن در این مرحله استفاده کنید)

8. در جهت استفاده از ربات از دستور «/ آفلاین»، «/ آنلاین»، «/ خروج» استفاده کنید.

در پایان شما به وسیله این اسکریپت و نصب آن بر روی سرور و هاست خود(دارای SSL) می‌توانید با افزودن پنجره چت آنلاین در سایت خود، به صورت آنلاین به سوالات مشتریان خود پاسخ داده و از این طریق در هر زمان پشتیبان مشتریان خود باشید.

دموی آنلاین

دانلود با لینک مستقیم

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *