جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


بازگشت Blizzard به Battle.net

 در ماه سپتامبر گذشته Blizzard Entertainment اعلام کرد که آن ها دیگر قصد استفاده از Battle.net دوست داشتنی را نداشته و آن را ترک خواهند کرد. بلیزارد همچنین اعلام کرده بود که به عنوان جایگزین Battle.net از نام اصلی خود برای ارائه خدمات و سرویس های خود استفاده خواهند کرد (برای مثال سرویس Blizzard Streaming و Blizzard Voice).

 

 Blizzard بار دیگر به Battle.net بازگشت

با این حال این ناشر و توسعه دهنده‌ی محبوب دنیای گیم تصمیم گرفته است که دوباره به این نام قبلی و سرشناس کوچ کند اما این بار با اندکی تغییر از آن استفاده خواهد کرد. Battle.net از امروز با نام Blizzard Battle.net در دسترس قرار خواهد گرفت. کمپانی Blizzard طی پستی رسمی در وبسایت خود خاطر نشان کرده است که این تغییر دوباره در نام پس از «ملاحظات تکمیلی» صورت گرفته است و بازخورد های دریافت شده از طرفداران نیز در این تصمیم تأثیر بسیاری داشته اند. علاوه بر این ها این تغییر برای جلوگیری از مشکل گیج شدن برخی افراد است و سعی شده است از ایجاد دو گانگی پرهیز شود.

سایت Battle.net اولین بار در سال ۱۹۹۶ توسط Blizzard پایه گذاری شد و با عرضه بازی Diablo در دسترس قرار گرفت و اکنون بیش از ۲۰ سال است که بازی بازان را از سراسر جهان با عناوین محبوب و معروفی چون Overwatch ،StarCraft، و World of Warcraft کنار یکدیگر گرد آورده است.

منبع : گیم فا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *