جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


اپلیکیشن Gchat گوگل رسماً بازنشسته شد

طی ماه مارس اخیر بود که گوگل اعلام کرد تمام کاربران اپلیکیشن Gchat را به Hangouts انتقال می دهد؛ تصمیمی که در نهایت به بازنشستگی کامل Gchat منجر می شود. این سرویس پیام رسان که در سال 2005 میلادی برای نخستین بار آغاز به کار کرد و راهی ارتباطی میان کاربران جیمیل به شمار می رفت، امروز برای همیشه به تاریخ می پیوندد و هنگ آوتز جایگزین آن می گردد.

 

کاربران Gchat طی ماه اخیر، دائماً اعلانات مختلفی دریافت کرده اند و از آنها خواسته شده تا ضمن تغییر پیام رسان خود، تا پایان ماه ژوئن به استفاده از هنگ آوتز روی بیاورند. اگر شما هم جزو آن دسته از کاربرانی هستید که هنوز این کار را انجام نداده اید، امروز به صورت خودکار به هنگ آوتز منتقل می شوید.

به گفته گوگل، طرفداران پر و پا قرص Gchat در بخش تنظیمات هنگ آوتز، گزینه ای به نام Dense Roster خواهند یافت که به آنها اجازه می دهد تجربه کاربری هنگ آوتز را بیشتر به سرویس پیام رسان محبوب خود نزدیک کنند.

در نهایت گفتنی است که اپلیکیشن اندروید Gchap از امروز دیگر قابل استفاده نیست و احتمالاً بهترین کار، حذف آن باشد. هنگ آوتز قرار است بسیاری از قابلیت های Gchat را به همراه ویژگی های به مراتب پیشرفته تری در دسترس کاربران قرار دهد که از جمله آنها می توان به تماس ویدیویی گروهی و ادغام با دیگر سرویس های گوگل اشاره کرد؛ بنابراین دلیلی ندارد که همچنان در گذشته باقی بمانیم.

 

منبع : دیجیاتو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *