جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


کوله پشتی هوشمند HP

آیا دائم در سفر هستید و همواره نیازمند استفاده از گجت‌های الکترونیکیتان هستید؟ با کوله پشتی هوشمند HP همراه با یک باتری قدرتمند 22,400 میلی‌آمپری تمامی مشکلات شما از این حیث حل خواهد بود و می‌توانید ساعت‌های ساعت انواع وسیله‌های خود شامل تبلت، لپ تاپ و گوشی هوشمندتان را روشن نگه دارید.

HP Powerup Backpack

کمپانی اچ پی اخیراً از یک کوله پشتی هوشمند حاوی یک باتری فوق‌العاده قدرتمند 22,400 میلی‌آمپری رونمایی کرده است که می‌تواند به طور هم‌زمان سه محصول را شارژ کند. شارژ لپ تاپ (تا سایز 17.3 اینچ) – تبلت (3 بار پشت سر هم) و گوشی‌های هوشمند (10 بار پشت سر هم) البته بدون در نظر گرفتن درگاه نوع C از مهم‌ترین مزایای کوله پشتی هوشمند HP است.

این کوله پشتی هوشمند که HP Powerup Backpack نامیده می‌شود، به جهت آن هوشمند نامیده می‌شود که همراه با سنسور حرارتی خود، دمای داخلی کیف را مانیتور کرده و به صورت خودکار آن را به میزان مناسب تنظیم می‌کند. علاوه بر آن شما می‌توانید در مسافرت‌های هوایی همراه با هواپیما نیز آن را بدون بروز هرگونه مشکلی حمل کنید. کیفیت ساخت این محصول کاملاً با کیفیت است. شما با یک کوله پشتی هوشمند بسیار با دوام روبه‌رو خواهید بود که قادر است در برابر آب و رطوبت هوا (شامل ریزش باران و همچنین ریختن آب به صورت مستقیم) مقاومت کند.

آیا این کوله پشتی هوشمند برای شما جذاب بود؟ اینک خبر بد ما برای شما قیمت بسیار بالای تعیین شده است. کوله پشتی هوشمند HP با قیمتی حدود 200 دلار (واقعاً این محصول گران قیمت است) و البته از ماه اکتبر به فروش خواهد رسید. با این حال اگر این کوله یکی از اقلام مورد نیاز شما است و علاقه‌مند به خرید آن هستید، می‌توانید همین حالا نیز آن را از طریق وب‌سایت آمازون پیش خرید کنید.

لازم به ذکر است که سرمایه لازم برای عرضه کوله پشتی HP Powerup Backpack چندی قبل توسط وب‌سایت Indiegogo تأمین شده است. بدون شک این کیف در مقایسه با سایر محصولات هم رده خودش از مشخصات بسیار مناسب‌تر و همچنین طیف وسیع‌تری از شارژ برخوردار است که می‌تواند دلیلی بر قیمت بالای آن باشد.

 

منبع : phonearena

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *