جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


اسپیکر بی سیم با صدایی در قالب B&O

شرکت بنگ اند اولافسن (Bang & Olufsen) همواره به ساخت محصولات صوتی زیبا و با کیفیت معروف است و یکی از جذاب‌ترین محصولاتشان، اسپیکرهای بی سیم خانواده بیوپلی آنهاست.

اسپیکر بی سیم  با صدایی در قالب B&O

این شرکت طی برگزاری نمایشگاه CES 2017 از برند جدیدی از محصولات سری بیوپلی خود، اسپیکر بی سیم بیوپلی ام 5 (Beoplay M5) رونمایی کرده است.

اسپیکرهای بی سیم می‌توانند هر آن چیزی که ما می‌خواهیم را به ارمغان آورند. بسیاری از آن‌ها را می‌توانید به خودتان آویزان کرده و وقتی به بیرون می‌روید به خوبی از گوش کردن موسیقی‌های مورد علاقه‌تان با آن‌ها لذت ببرید. برخی نیز همانند یک دکور زیبا در  گوشه‌ای از منزل شما قرار می‌گیرند تا علاوه بر گوش دادن به موسیقی، به منزل شما زیبایی ببخشند.

کمپانی B&O با هدف اصلی مخاطبین جوان خود، مدتهاست اسپیکرهای خانواده B&O Play خود را روانه بازار می‌کند. اسپیکرهای بلوتوثی که مناسب عاشقان موسیقی و کاربران حرفه‌ای گوشی های هوشمند است و با ارائه عملکردی قدرتمند می‌تواند تمام نیازهای شما از یک اسپیکر همراه با کیفیت را تامین کند. حال بیوپلی ام 5 (Beoplay M5) تازه‌ترین نسل از این اسپیکرهای وایرلس است که درست همانند سایر محصولات این خانواده از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است. یک بدنه با کیفیت آلومینیومی که یک بافت پارچه‌ای خاکستری روی آن را پوشانده تا زیبایی‌های آن را دوچندان کند.

ووفر 5 اینچی 40 وات برای تجربه دلپذیر صوتی
اما آیا واقعا اسپیکر بی سیم بیوپلی ام 5 در بخش صوتی نیز همانند زیباییش دلنواز است؟ بله شما با یک اسپیکر بسیار باکیفیت طرف هستید. یک ووفر 5 اینچی 40 وات صدای نرم و دلنشینی را به بیرون ارجاع می‌دهد، این درحالیست که همراه با اسپیکر 30 وات میانی و آرایه سه گانه تویتر 30 وات می‌تواند وضوح قابل توجهی را ارائه کند.

 

یک دیسک آلومینیومی بر روی این اسپیکر تعبیه شده است که شاید در نگاه اول متوجه کارایی آن نشوید. در اصل شما می‌توانید با چرخاندن 15 درجه‌ای این قطعه به سمت چپ و راست، ولوم را کم یا زیاد کنید. البته بر روی آن میزان سطوح مختلف ولوم درجه بندی شده است تا این کار را با نظم انجام داده و میزان صدای دلخواهتان را به خاطر بسپارید.

اتصال به اسپیکرهای دیگر

اما این تمام کارایی دیسک آلومینیومی تعبیه شده بر روی اسپیکر بی سیم بیوپلی ام 5 نیست. شما می‌توانید با فشار دادن آن به سمت پایین، اسپیکرتان را برای اتصال و همگام سازی با سایر اسپیکرهای بی سیم موجود آماده کنید. این اسپیکر با پشتیبانی از ستاپ چند اسپیکره خود قادر به برقراری ارتباط با سایر اسپیکرها و اتصال به شبکه خانگی شما از طریق وای فای یا اترنت است.

قیمت اسپیکر بی سیم بیوپلی ام 5

هر کسی که با محصولات بنگ اند اولافسن آشنا باشد، قطعا می‌داند تجربه کیفیت ناب صوتی قابل ارائه توسط این شرکت چندان هم ارزان تمام نمی‌شود. در حال حاضر اسپیکر بی سیم بیوپلی ام 5 (Beoplay M5) نیز با قیمت بسیار بالای 599 دلار به فروش می‌رسد. هرچند این قیمت برای خرید یک اسپیکر بی سیم شاید بالا باشد، اما توصیه ما به شما این است که حتما برای یک بار هم که شده از محصولات صوتی B&O استفاده کنید.

منبع:گجت نیوز

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *