جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


پرده برداری از برند Logi

می گویند تکنولوژی باید نامشهود باشد؛ باید در پس زمینه اشیا به کار گرفته شود و باعث خوشنودیمان گردد.

کمپانی Logitech امروز این ایده را به گرمی در آغوش فشرد و یک برند جدید به نام Logi را معرفی کرد. برندی که به گفته ی Alastair Curtis، مدیر ارشد طراحی Logitech، می خواهد ما را با آینده آشنا سازد. برندی که در واقع قصد دارد تمرکز خود را بر تعریف دسته بندی های جدید در دنیای تکنولوژی، تجاری کردن آنها و به جلو راندنشان معطوف نماید.

پرده برداری از برند Logi

 

مدیر بخش طراحی لاجیتک در این خصوص با وب سایت The Verge گفتگویی داشته و اذعان نموده که شرکتش اکنون تمایل دارد تا محصولاتی عالی را به شکل پی در پی با طراحی بسیار بهتر ارائه دهد. این طراحی مشخصا مربوط به بخش صنعتی، بسته بندی، تجربه خرده فروشی و همچنین نرم افزای خواهد شد.

Logitech جدید اکنون قصد دارد تجربه ای یکپارچه و لذت بخش از خرید، برای کاربرانش به ارمغان آورد. در آینده همچنین استفاده از طیف های گسترده رنگ ها را نیز در محصولات این شرکت خواهید دید زیرا مسئول ارشد بخش جمع آوری اطلاعات Logitech، معاون ارشد بخش طراحی نوکیا بوده است. او همچنین برخی دیگر از کامندان نوکیا، سامسونگ، بلک بری را به استخدام Logitech درآورده و این افراد قصد متحول کردن طراحی و تجربه خرید از محصولات این شرکت را در سر دارند.

پرده برداری از برند Logi2

از طرف دیگر Logitech اذعان دارد که به زودی محصولاتی را معرفی خواهد کرد که نمایانگر برند Logi خواهند بود. Curtis در این زمینه نیز می گوید: «برند Logitech به قوت خود باقی خواهند ماند منتها باید در نظر داشته باشید که تا دو الی سه سال آینده، به سوی پیشرفت برند Logi حرکت خواهیم نمود و در نهایت محصولاتمان نیز به طور کلی با چنان حالتی به بازار عرضه خواهند شد.»

Logitech اکنون لوازم جانبی کامپیوترهای شخصی علاوه بر لوازم حرفه ای گیمینک را به فروش می رساند و از طرفی نیز با برند Ultimate Ears، به فروش محصولات مرتبط به لوازم صوتی اقدام می ورزد. با Logi اما این شرکت قصد دارد چشمان خود را به پروژه های آینده نگرانه دوخته و وارد مبحث توسعه گجت های مرتبط با اینترنت اشیا نیز بشود؛ محصولاتی که در خانه های هوشمند و صنعت اتومبیل سازی به کار گرفته خواهند شد.

 

منبع:دیجیاتو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *