جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


Facebook at‌ Work !

شرکت فیس‌بوک محصولی جدید معرفی کرده که به شرکت‌ها امکان می‌دهد نسخه‌ای سفارشی از صفحه خود بسازند. نام این محصول فیس‌بوک در محل کار (Facebook at‌ Work) است که برای سیستم‌عامل‌های اندروید و آی‌او‌اس برنامه مخصوصی به نام Work دارد. البته قرار است به‌زودی نسخه‌ای دسک‌تاپ از این سرویس نیز قابل دسترس باشد؛ در این نسخه نیز کاربران می‌توانند با نام کاربری و کلمه عبور فیس‌بوک خود وارد شوند.

Facebook at‌ Work !


فیس‌بوک در محل کار در حقیقت آینه‌ای از این شبکه اجتماعی با عملکرد و ظاهری متفاوت است. در این سرویس امکاناتی از قبیل پروفایل‌ها، فیدهای خبری، هاب رویدادها، پیام‌رسانی و گروه‌ها وجود دارد و این شرکت امیدوار است با توجه به ظهور دنیایی جدید در وب، این سرویس را جایگزین ایمیل‌های قدیمی‌تر کند.
این برنامه از چند جهت با نسخه سنتی فیس‌بوک تفاوت دارد: فیس‌بوک در محل کار قرار نیست تبلیغ خاصی به شما نشان دهد یا اطلاعات شما را پیگیری کند. این شبکه، اکوسیستمی کاملا خصوصی است که تنها در دسترس افراد سازمان‌ها قرار می‌گیرد. آزمایش‌کنندگان بتا اکنون از آن به‌طور رایگان استفاده می‌کنند، اما احتمال دارد فیس‌بوک برای عضویت در این سرویس هزینه‌های اشتراک در نظر بگیرد.
فیس‌بوک با راه‌اندازی این سرویس آشکارا در رقابت با روش‌های جایگزین ارتباطات کار مثل اسلک (Slack) و یامر (Yammer) قرار می‌گیرد.
شرکت اسلک توانست در سال گذشته سهام خود را به‌سختی به درجه بالایی برساند. فیس‌بوک، نظر به رابط کاربری شناخته‌شده‌ای که دارد یک شرکت به‌شدت رقابتی در این زمینه محسوب می‌شود. پیمایش فیس‌بوک یکی از کارهایی است که روزانه افراد بسیاری در محیط‌های کاری انجام می‌دهند و این شرکت روزانه 864 میلیون کاربر فعال دارد.

منبع:عصرارتباط

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *