جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


بروزرسانی پابجی موبایل آسان (0 تا 100)

به نقل از سایت یوسی پابجی وی ای پی (ucpubg.vip)، اگر از اخبار و اتفاقات دنیای بازی‌های ویدئویی اطلاع داشته باشید، مطمئنا نام شرکت کرافتون را شنیده‌اید؛ شرکتی که توانسته با طراحی و انتشار بازی‌های خارق‌العاده و جذاب، توانسته نظر صدها میلیون کاربر را به سوی بازی‌های خود جلب کند. محبوب‌ترین بازی طراحی شده به دست شرکت کرافتون، پابجی موبایل نام دارد که به گوش اکثریت افراد در جامعه خورده است. کاربران ایرانی طبق معمول از این بازی جذاب غافل نشده‌اند و شاهد حضور میلیون‌ها کاربر ایرانی در پلتفرم این بازی از شرکتن کرافتون هستیم.

بازی پابجی موبایل در سال‌های اخیر، عنوان بهترین بازی سبک بتل رویال در جهان را از آن خود کرد و توانست خود را در میان بهترین و محبوب‌ترین بازی‌های ویدئویی دنیای دیجیتال جای دهد. با این وجود، شرکت کرافتون همواره سعی در افزایش جذابیت و نگه داشتن تازگی گیم پلی این بازی جذاب دارد و نسخه‌های به‌روز و آپدیت این بازی را به صورت مداوم در دنیای دیجیتال منتشر می‌کند. اگر شما به دنبال به‌روزرسانی بازی پابجی موبایل هستید و می‌خواهید رقابت را در قابل نسخه آپدیت این بازی ادامه دهید، این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید.

تاریخچه پابجی موبایل

وقتی صحبت از تاریخچه پابجی موبایل می‌شود، نوعی داستان طولانی در ذهن مخاطبان شکل می‌گیرد و همگی انتظار دارند یک تاریخچه بسیار طولانی داشته باشد؛ اما جالب اینجاست که بازی پابجی در سال 2017 برای اولین بار به دنیای دیجیتال وارد شده و تاریخچه چندان طولانی ندارد. این بازی که توسط شرکت کرافتون طراحی و عرضه شده، ابتدا آینده چندان روشنی برای آن پیش‌بینی نمی‌شد؛ با این وجود، شرکت کرافتون قصد تست بازار بازی‌های ویدئویی را داشت و نسخه اولیه این بازی را در همان سال 2017 منتشر کرد.

پابجی موبایل

نسخه اولیه بازی پابجی موبایل بر خلاف تمامی انتظارات، ده‌ها میلیون کاربر جذب کرد و شدیدا موردتوجه کاربران در جهان قرار گرفت. همین اتفاقات کافی بود تا شرکت کرافتون متوجه میزان جذابیت این بازی برای کاربران شود و این پروژه را در اولویت اول خود قرار دهد. در سال‌های آتی، نصب پابجی موبایل به‌قدری اوج گرفت که این بازی توانست وجود صدها میلیون کاربر در خود را تجربه کند. امروزه موفقیت پابجی موبایل در دنیای دیجیتال به‌قدری است که توانسته لقب بهترین بازی اندروید تاریخ را به خود اختصاص دهد و رقیب جدی بازی کال آف دیوتی موبایل باشد.

حال که بازی پابجی موبایل به عنوان یکی از مشهورترین باز‌های جهان شناخته می‌شود، شرکت کرافتون با همکاری شرکت تنسنت سعی دارد تا تعداد به‌روزرسانی‌های این نرم افزار را افزایش دهد؛ این اتفاق باعث می‌شود تا بازی همواره برای کاربران تازگی داشته باشد و بتوانند آیتم‌های جدید و جذاب دیگر را در آن تجربه کنند. در ادامه، مهم‌ترین آیتم‌ها و ویژگی‌های بازی پابجی موبایل که در هر به‌روزرسانی تغییر می‌کنند را برایتان شرح می‌دهیم.

با هر به‌روزرسانی، چه تغییراتی در بازی ایجاد می‌‌شود؟

مهم‌ترین عاملی که می‌تواند محبوبیت یک بازی ویدئویی میان کاربران را حفظ کند، به‌روزرسانی و آپدیت امکانات یک بازی است. استفاده از یک گیم پلی ثابت و امکانات یکسان در یک بازی ویدئویی با صدها میلیون کاربر به مدت طولانی، مطمئنا موجب از دست رفتن تمام کاربران و طرفداران آن خواهد شد؛ همان طور که این اتفاق برای تمامی شرکت‌های بزرگ در سرتاسر جهان افتاده و می‌افتد. طبق تجربه، شرکت کرافتون همواره سعی دارد به‌روزرسانی پابجی موبایل را با ایجاد کردن تغییرات در آیتم‌های زیر انجام دهد:

میدان نبرد

جذابیت و ساختار میدان‌های نبرد می‌تواند تاثیر مستقیمی برروی نحوه رقابت و شانس پیروزی تمام کاربران داشته باشد؛ به همین دلیل، میدا نبرد پابجی موبایل یکی از حوزه‌های مورد علاقه شرکت کرافتون برای انجام تغییرات و بهینه‌سازی آن‌ها است. هراکانت به‌روز شده پابجی موبایل، عموما از چند میدان نبرد جدید و بسیار جذاب بهره دارد که کاربران می‌توانند آن‌ها را برای نبرد بتل رویال انتخاب کنند. همچنین در برخی موارد، معایب میدان‌های نبرد پرکاربرد رفع شده و به مزایای آن افزوده می‌شود تا کاربران بتوانند بهتر و بیشتر از قبل در آن‌ها به رقابت بپردازند.

اسکین کاراکترها

هر بازیکنی، نوعی کاراکتر در اختیار دارد که می‌تواند لباس‌ها و تجهیزات مختلفی برای آن خریداری و استفاده کند. باوجود اسکین‌های بسیار جذاب و خفن در بازی پابجی موبایل، کاربران حاضر به خرید یوسی پابجی موبایل و خرید اسکین‌های جذاب هستند تا جذابیت کاراکتر خود را به حداکثر برسانند. شرکت کرافتون نیز سعی دارد با به‌روزرسانی و افزایش جذابیت تمام اسکین‌ها و افزودن برخی اسکین‌های خاص دیگر، نظر کاربران را بیش از پیش به سوی آن‌ها جلب کند.

گرافیک بازی

در صورتی که بازی پابجی موبایل را در گوشی خودتان اجرا کرده باشید، می‌دانید که گرافیک آن چقدر قابل توجه و باکیفیت است. شرکت کرافتون از پردازنده گرافیکی Unreal Engine 4 در پابجی موبایل استفاده کرده تا کاربران لذت بازی در عمق بتل رویال پابجی موبایل را تجربه کنند. عموما تمام به‌روزرسانی‌هایی که در پابجی موبایل انجام می‌شود، برخی تغییرات گرافیکی خاص به همراه دارد که موجب افزایش جذابیت این بازی برای کاربران می‌شود. توجه داشته باشید که گرافیک خارق‌العاده این بازی به‌هیچ‌وجه امکان اجرای آن برروی گوشی‌های میان‌رده را از شما سلب نمی‌کند.

ماموریت‌های روزانه رویال پس

مسابقات رویال پس پابجی موبایل، یکی دیگر از سوژه‌های تغییرات در به‌روزرسانی است که شرکت کرافتون همواره سعی در ایجاد تغییر و افزایش هیجان آن دارد. میلیون‌ها کاربران در هر فصل از مسابقات رویال پس پابجی موبایل حضور می‌یابند و قطعا همگی انتظار ایجاد تغییر و افزایش جذابیت این بازی را دارند. البته اصل‌ترین تغییراتی که در این مسابقات ایجاد می‌شود، مربوط به بخش الایت پس است؛ کاربرانی که موفق به حضور یافتن در این مسابقات نشوند، این تغییرات را مشاهده نخواهند کرد.

زمان به‌روزرسانی پابجی موبایل

به‌روزرسانی پابجی موبایل

عموما زمان خاصی برای به‌روزرسانی پابجی موبایل مشخص نمی‌شود و یک اتفاق کاملا ناگهانی است که عموما توسط خود شرکت کرافتون اعلام می‌گردد. مطمئنا برخی معایب در بازی پابجی موبایل وجود دارد که شرکت کرافتون آن‌ها را همواره آنالیز کرده و یک برنامه دقیق برای رفع آن‌ها ترتیب می‌بیند. پس انتظار نداشته باشید در روز خاصی از هرماه، بتوانید پابجی موبایل را به‌روزرسانی کنید.

اگر می‌خواهید از تمامی به‌روزرسانی‌های کرافتون اطلاع داشته باشید و پابجی موبایل خودتان را مطابق با آن آپدیت کنید، توصیه می‌شود صفحات اجتماعی این شرکت را دنبال کرده از آن‌ها خبر داشته باشید؛ زیرا در بسیاری موارد، به‌روزرسانی‌های پابجی موبایل در صفحات اجتماعی کرافتون اعلام می‌شوند تا کاربران سریع‌تر به دانلود نسخه‌های به‌روز اقدام کنند.

آیا امکان حذف تمام دست‌آوردها در به‌روزرسانی وجود دارد؟

به‌روزرسانی پابجی موبایل هیچ تاثیری بر دست‌آوردهای شما نخواهد داشت و می‌تواند حتی برایتان مفید باشد؛ زیرا تمام آیتم‌هایی که در بخش‌های قبلی برایتان نام بردیم، تغییراتی خواهند داشت و به جذابیت آن‌ها افزوده می‌‌شود. پس بدون هیچ‌گونه نگرانی، نسخه به‌روز پابجی موبایل را از وبسایت‌‌های معتبر ایرانی دانلود کنید. حتی اگر اقدام به تغییر عکس پروفایل پابجی موبایل کرده باشید مشکلی ایجاد نمی‌شود.

گیم پلی پابجی موبایل

افرادی که به دنبال تماشای ترفندهای مختلفی از بازی پابجی موبایل هستند و می‌خواهند مهارت خود را در این بازی به حداکثر رسانند، می‌توانند گیم پلی پابجی موبایل را دنبال کنند. وبسایت یوسی پابجی، بخش گیم پلی پابجی موبایل را در اختیار کاربران قرار داده تا با تماشا ویدئوهایی از این بازی، صحنه‌های جالب و برترین تریک‌های کاربران را مشاهده کنند. امروزه افراد می‌توانند گیم پلی TDM پابجی موبایل را در وبسایت یوسی پابجی موبایل تماشا کرده و به اطلاعات خودشان بیفزایند.

منبع: یوسی پابجی ucpubg.vip

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *