جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


فروش آیفون 8 با قیمت ۹۰۰ دلار

تحلیل‌گران UBS معتقدند که آیفون ۸ با برچسب قیمت ۹۰۰ دلار، افزایش فروش ۱۵ درصدی تجربه خواهد کرد.

تحلیل‌گران UBS معتقدند که آیفون ۸ می‌تواند ارزش هر سهم اپل را به بالاتر از ۱۷۰ دلار برساند؛ حال آنکه بنا بر پیش‌بینی‌های انجام‌شده توسط کارشناسان این موسسه، انتظار می‌رود سوددهی اپل به ازای هر سهم نیز پس از عرضه‌ی آیفون ۸ و طی سال مالی ۲۰۱۸، بالاتر از تمام برآوردهای انجام‌شده باشد.

استیو میلونویچ از UBS، به این نکته اشاره کرده است که تحلیل‌گران وال استریت انتظار دارند اپل در سال مالی ۲۰۱۸ شاهد کسب سود ۱۰.۵ دلار به ازای هر سهم باشد. میلونویچ معتقد است که با وجود آیفون ۸ و فروش این گوشی هوشمند، دست یافتن به چنین سودی توسط اپل امری بدیهی و ممکن است.

میلونویچ پیش‌بینی کرده است که اپل نسل جدید گوشی هوشمند پرچم‌دار خود با نام آیفون ۸ را که به نمایشگر اولد نیز مجهز خواهد شد، در ماه نوامبر با برچسب قیمت ۹۰۰ دلاری برای نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی و برچسب قیمت ۱۰۰۰ دلاری برای نسخه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی راهی بازار خواهد کرد.

UBS معتقد است که اپل در سال مالی ۲۰۱۸ با افزایش ۱۵ درصدی فروش آیفون روبه‌رو خواهد شد که اصلی‌ترین دلیل آن، تقاضای بالا برای آیفون ۸ خواهد بود.

پیش‌بینی قیمت ۹۰۰ دلار برای آیفون ۶۴ گیگابایتی، پایین‌تر از پیش‌بینی‌هایی است که پیش از این ارائه شده است. بسیاری از گمانه‌ها در مورد قیمت آیفون ۸ نشان از آن دارند که این گوشی، قیمتی بالاتر از ۱۰۰۰ دلار خواهد داشت؛ حال آنکه کارشناسان و تحلیل‌گران در قبال چنین نظریه‌هایی، رویکردی محافظه‌کارانه‌تر دارند.

میلونویچ سه پیش‌بینی برای سود کسب‌شده توسط اپل به ازای هر سهم ارائه کرده است. در اولین سناریو، آیفون ۸ همراه با آیفون ۷ اس از استقبال بسیار بالایی روبه‌رو می‌شود و میانگین قیمت فروش آیفون‌های اپل، مبلغ ۶۸۰ دلار را رقم می‌زند که نتیجه‌ی آن، سود ۱۰.۶۵ دلاری به ازای هر سهم برای اپل است. سناریوی دوم فروش پایین‌تر از انتظار آیفون ۸ را به علت قیمت بالا در نظر می‌گیرد که در نتیجه، میانگین قیمت فروش آیفون را کاهش می‌دهد و سرانجامی نظیر سود ۱۰.۴۵ دلاری برای اپل به ارمغان می‌آورد. در پایان باید به بهترین پیش‌بینی میلونویچ اشاره کرد که نشان از فروش خوب دو نسخه‌ی آیفون ۸ و آیفون ۷ اس بدون کاهش قیمت میانگین فروش دارد که نهایتا منجر به کسب سود ۱۱.۹۰ دلاری به ازای هر سهم خواهد شد.

منبع : زومیت

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *