جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


حمایت OneDrive مایکروسافت از اپلیکیشن Files در iOS 11

کمی قبل از کنفرانس جهانی WWDC اپل در سال 2017 که در روز دوشنبه برگزار شد، مشخص شد که برای آخرین سیستم عامل این کمپانی یعنی iOS 11 اپلیکیشن جدید فایل منجر عرضه می‌شود. اسم اپلیکیشن “File” است و تنها در iOS 11 این ویژگی وجود خواهد داشت.

اپلیکیشن فایل منجر در اندروید و ویندوز فون مدت‌هاست که وجود دارد. در سیستم عامل اندروید و ویندوز فون فایل منجر یک اپلیکیشن قدیمی و جاافتاده است.

فایل منیجر جدید iOS، برای اولین بار در کنفرانس جهانی WWDC توسط مدیر ارشد کمپانی اپل کرگ فدریگی معرفی شد. این اپلیکیشن به کاربر امکان جستجو در فولدرهای تو درو تو را در هر دو حافظه local و cloud را خواهد داد. همچنین برای آسان نمودن فرآیند متصل کردن فایل‌ها به ایمیل و یا انتقال داده‌ها می‌توان از drag و drop کردن فایل‌ها و ایمیل‌ها استفاده نمود.

در آفیس بلاگ، تیم وان درایو onedrive مایکروسافت از ساپورت نمودن اپلیکیشن File اپل خبرداد واعلام کرد: “از اینکه می‌توانیم این اپلیکیشن و قابلیت مدیریت فایل‌ها را ساپورت کنیم هیجان زده هستیم. oneDrive به همراه اپلیکیشن “فایل” دسترسی شما را به محتویات دستگاه اپل خود آسان‌تر می‌کند.

اپلیکیشن فایل تجربه خوبی است تا در سیستم عامل iOS به مدیریت فایل‌های شخصی و کاری وب سایت وان درایو و SharePoint بپردازید. در زمان عرضه iOS 11 توضیحات بیشتری ارایه خواهد شد.”

در حالی‌که حمایت مایکروسافت از اپلیکیشن “File” سوالات زیادی را در مورد آینده OneDrive برای iOS در ذهن ایجاد می‌کند، اپلیکیشن مایکروسافت شامل ویژگی‌های بیشتری مانند اسکن کردن توسط آفیس لنز و آپلود دوربین خواهد بود.

در آی‌پد، اپلیکیشن “فایل” به شما این احساس را می‌دهد که به جای یک دستگاه ساده دستی، یک مک بوک در اختیار دارید. همچنین این اپلیکیشن تجربه‌ای آسان برای کسانی خواهد بود که به صورت منظم به دو حافظه cloud یا بیشتر دسترسی دارند.

منبع : آی تی رسان

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *