جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


Chuwi SurfBook رقیبی تازه برای مایکروسافت سرفس بوک!

Chuwi یکی از کمپانی های مطرح چینی بوده که در سال های اخیر با دستگاه های ویندوز ۱۰ خوب و مقرون به صرفه ی خود توانسته نظرهای بسیاری را به سمت خود جلب کند. این کمپانی تا کنون با معرفی چندین دستگاه تبدیل شونده همواره سعی داشته با دستگاه های سرفس مایکروسافت رقابت کند و حالا در جدیدترین تلاش خود، اعلام کرده است که آن ها در حال کار بر روی لپ تاپ دیگری به نام SurBook هستند.

Chuwi SurfBook رقیبی تازه برای مایکروسافت سرفس بوک

طرفداران مایکروسافت به راحتی می توانند حدس بزنند که SurfBook قرار است به عنوان رقیبی برای سرفس بوک های مایکروسافت ایفای نقش کند، هر چند با توجه به نوع پایه نگهدارنده تعبیه شده بر روی آن، بیش تر به نظر می رسد که به یک جایگزین برای سرفس پرو ۴ شباهت داشته باشد.

SurfBook به یک صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی با رزولوشن ۲۷۳۶ در ۱۸۲۴ پیکسل مجهز خواهد بود، اما گزارش ها نشان می دهند که یک نسخه ۱۰.۵ اینچی از آن نیز در حال توسعه است.

از نظر سخت افزاری، Chuwi SurfBook به هیچ وجه دستگاه رده بالای خاصی نیست و به پردازنده ی نه چندان قدرتمند اینتل Apollo Lake N3450 مجهز شده است. این پردازنده به وضوح بهترین گزینه برای یک لپ تاپ ویندوز ۱۰ نیست و نمی توان آن را با پردازنده های اینتل Core i5 یا Core i7 استفاده شده بر روی مایکروسافت سرفس بوک مقایسه کرد، اما به اندازه کافی برای کارهای روزمره مانند مرور صفحات وب و یا تماشای فیلم قدرتمند می باشد.

Chuwi SurfBook از ۶ گیگابایت حافظه ی رم به همراه ۱۲۸ گیگابایت حافظه ی ذخیره سازی بهره می برد. با الهام گرفتن از سرفس های مایکروسافت، این دستگاه نیز از قلم استایلوس پشتیبانی می کند و با بهره گیری از یک باتری ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعتی می تواند در حدود ۶ ساعت عمر باتری ارائه دهد. همچنین این دستگاه نسخه ی کامل ویندوز ۱۰ را نیز اجرا خواهد کرد.

SurfBook به همراه یک صفحه کلید جدا شونده به سبک رایج سرفس عرضه خواهد شد و به لطف پایه نگهدارنده تعبیه شده بر روی آن، به راحتی می توانید از حالت تبلت به لپ تاپ تبدیل شود. بر اساس گفته های این شرکت، این قلم از ۱۰۲۴ سطح فشار پشتیبانی می کند و دارای تکنولوژی palm block خواهد بود.

هنوز هیچ گونه حرفی راجع به زمان ورود SurfBook به بازار زده نشده است، ولی به نظر نمی رسد زمان خیلی زیادی تا معرفی و عرضه ی این دستگاه به بازار باقی مانده باشد. بدون شک، SurfBook دستگاهی گران قیمت نخواهد بود و به احتمال زیاد قیمتی معادل ۲۵۰ تا ۳۰۰ دلار خواهد داشت.

منبع : وینفون

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *