جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


با آپدیت جامع Creators یادگیری ماشینی به یاری «ویندوز دیفندر» می آید

همانطور که پیش تر توسط مایکروسافت تایید گردید، سیستم امنیتی پیش فرض ویندوز 10 نیز طی آپدیت مورد انتظار و جامع Creators دستخوش تغییرات و پیشرفت های قابل توجهی خواهد شد.

یادگیری ماآپدیت جامع Creators یادگیری ماشینیشینی

با انتشار این آپدیت «ویندوز دیفندر» ساده به «ویندوز دیفندر سکیوریتی سنتر» تبدیل خواهد شد و از سنسورهای نیرومندی برای شناسایی حملات به مموری و کرنل های ویندوز و همینطور فعالیت های مشکوک در جای جای سیستم استفاده خواهد کرد.

داده های پیشین نشان می دهد ویندوز دیفندر فعلی حاضر در ویندوز 10 از توانایی بسیار قابل قبولی برخوردار بوده و می تواند 99 درصد از بدافزارهای شایع و همچنین 95 درصد از حملات «روز صفر» را گرفتار کند.

اما حالا ردموندی ها نوید آن را می دهند که عملکرد این سیستم امنیتی در مواجهه با بدافزارها و ویروس های روز صفر به لطف آپدیت Creators به مراتب پیشرفت خواهد نمود.

به گفته بلاگ رسمی مایکروسافت، ویندوز دیفندر جدید از مکانیزم های هوش مصنوعی و یادگیری ماشین بهره مند بوده و بعد از به روز رسانی امکان تجزیه و تحلیل داده های ذخیره سازی شده تا شش ماه قبل از آپدیت را نیز خواهد داشت.

آپدیت جامع Creators یادگیری ماشینی

یکی از عمده قابلیت های جدیدی که می تواند آن را به رقابت نزدیکتری با آنتی ویروس های شخص ثالث و سنگین وارد کند، اضافه شدن امکان شناسایی خطرات احتمالی پیش از ورود به سیستم و حتی دانلود شدن است.

گفتنی است برای آشنایی با جزئیات بیشتر از این مکانیزم دفاعی ویندوز 10، می بایست تا یکی دو ماه آینده منتظر ماند تا آپدیت جامع Creators رسماً در اختیار تمام کاربران جدیدترین سیستم عامل مایکروسافت قرار بگیرد.

منبع : دیجیاتو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *