جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


ویژگی‌های اندروید O در مراسم Google I/O معرفی خواهد شد

همان‌طور که می‌دانید اندروید بعدی با نام رمز Android O شناخته خواهد شد. حالا طبق شایعه جدید گوگل ویژگی‌های این نسخه را در مراسن Google I/O معرفی خواهد کرد.

 

ویژگی‌های اندروید O در مراسم Google I/O

 

همان‌طور که می‌دانید مراسم Google I/O قرار است از 27 تا 30 اردیبهشت‌ماه آینده برگزار خواهد شد. حالا طبق منابع آگاه گوگل قصد دارد برخی از ویژگی‌های نسخه آینده اندروید را نیز در این مراسم رونمایی کند. گفته می‌شود یکی از این ویژگی‌های جدید Copy Less نام دارد. این ویژگی می‌تواند پیش‌بینی کند چه زمانی قصد ارسال آدرس به فردی را به‌طور مثال از اپلیکیشن Yelp دارید. کیبورد Gboard وقتی شما عبارت It’s at را تایپ کنید به شما آدرس را پیشنهاد می‌دهد. به این ترتیب نیاز به جابجایی بین اپلیکیشن‌های مختلف کاهش خواهد یافت. البته هنوز مشخص نیست این ویژگی بخشی از کیبورد Gboard گوگل است و یا به اندروید O اختصاص خواهد داشت.

قابلیت بعدی لینک‌ها را به صورت هوشمند در اپلیکیشن مربوط به خود باز خواهد کرد و تاریخ قرارها را نیز به صورت خودکار از ایمیل در تقویم باز می‌کند. سرانجام قرار است قابلیت جدیدی شبیه به Knuckle در رابط کاربری هواوی برای کشیدن حروف روی صفحه و باز کردن میان‌برهای مختلف به اندروید بعدی اضافه شود.

 

منبع : فارنت

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *