جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


گلکسی تب اس 2 به همراه اندروید نوقا در بنچمارک GFXBench دیده شد

ماه گذشته و بعد از این که سامسونگ طرح گلکسی بتا را برای آزمایش  بر روی گلکسی‌های اس ۷ و اس ۷ اج آغاز کرد، گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد این کمپانی روند توسعه و آماده‌سازی این نسخه از اندروید برای گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج را نیز آغاز کرده است. حالا اندروید نوقاطبق گزارشی جدید، گویا این به‌روزرسانی برای دیوایس‌های دیگر سامسونگ نیز در حال آماده‌سازی است و به زمان انتشار آن برای محصولات قدیمی‌تر نیز نزدیک شده ایم.

samsung-galaxy-tab-s2

چندی پیش گزارشی منتشر شد مبنی بر این که علاوه بر پرچمداران سری گلکسی اس، سامسونگ احتمالا در حال کار بر روی آماده‌سازی و عرضه‌ی اندروید نوقا برای گلکسی نوت ۵۵ و تبلت گلکسی تب اس 2 (Galaxy Tab S22) نیز خواهد بود و حالا طبق نتایجی که از یکی از تست‌های بنچمارک منتشر شده، می‌توانیم آن گزارش قبلی را حداقل برای یکی از این دو محصول تایید کنیم.

نتایج بنچمارک که سیستم عامل اندروید نوقا از تست شناخته‌شده‌ی GFXBench به بیرون درز کرده است، نشان می‌دهد که نسخه‌ی ۹.۷ اینچی تبلت گلکسی تب اس 2 با شماره مدل SM-T810 در این تست شرکت کرده و این درحالی است که بر روی آن نصب بوده است. البته نسخه‌ی ۸ اینچی این تبلت هنوز در این بنچمارک شرکت نکرده و نمی‌توانیم درباره‌ی سیستم عامل نصب شده بر روی آن صحبتی داشته باشیم؛ در تصویر زیر می‌توانید نتایج این تست بنچمارک را مشاهده کنید:

01

تاریخ عرضه‌ی اندروید نوقا برای گلکسی تب اس 2 اعلام نشده است

البته با وجود این که مطمئنا این تصویر می‌تواند خبر خوشحال‌کننده‌ای برای کاربران این تبلت باشد، اما باید به این نکته هم توجه داشته باشید که سامسونگ هنوز حتی تاریخ عرضه‌ی جدیدترین نسخه از سیستم عامل موبایل گوگل برای پرچمداران سری اس ۷ خود را نیز تایید نکرده است. بنابراین هنوز نمی‌توانیم درباره‌ی مدت زمانی که لازم است برای عرضه‌ی اندروید نوقا برای گلکسی تب اس 2 صبر کنیم، صحبتی داشته باشیم و ممکن است که تا آن زمان، فرصت زیادی باقی مانده باشد.

در ضمن احتمالا می‌دانید که سامسونگ اوایل سال آینده‌ی میلادی قصد دارد از نسل جدید تبلت‌های سری اس خود یعنی گلکسی تب اس 3 رونمایی کند و حالا با توجه به اینکه اندروید نوقا بر روی نسل قبلی دیده شده است، احتمالا نسل سوم به صورت پیش‌فرض دارای این سیستم عامل جدید خواهد بود؛ هرچند که هنوز هیچ اطلاعی از مشخصات سخت افزاری، سیستم عامل و رابط کاربری این محصول در خبرگزاری‌های بین‌المللی منتشر نشده است.

 

منبع : sammobile

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *