جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


اینترنت رایگان برای کربلایی ها

مدیرعامل همراه اول اعلام کرد که این شرکت با نصب آنتن‌های متعدد وای‌فای، بسترهای فنی استفاده زائرین از اینترنت این اپراتور را در طول مسیر کاظمین، نجف و کربلا فراهم کرده است.

اینترنت رایگان برای کربلایی ها


اپراتور همراه اول از بازدید وزیر ارتباطات عراق از این اپراتور و مذاکره برای ارائه خدمات بهتر به زائران اربعین خبر داد. در این دیدار، وحید صدوقی مدیرعامل همراه اول با بیان اینکه این اپراتور در اربعین امسال برای زائران حرم اباعبدالله الحسین(ع) سرویس وای‌فای رایگان در نظر گرفته است، اظهار داشت: «علاوه بر مشترکان اپراتور اول به صورت خاص، مشترکان سایر اپراتورهای عراقی و ایرانی از جمله ایرانسل و رایتل نیز می‌توانند به صورت موردی، از سرویس وای‌فای همراه اول که در نقاط زیارتی نجف، کربلا و کاظمین و در مسیر راهپیمایی اربعین در نظر گرفته شده است، به صورت رایگان استفاده کنند.»

وی با اشاره به راه‌اندازی سرویس وای‌فای گفت: از ۳ سال پیش که تدابیر ویژه‌ای برای رفاه حال زائران کربلا در ایام اربعین از سوی اپراتورهای ایرانی و عراقی صورت می‌گیرد؛ هر ساله کیفیت خدمات ارتباطی بهتر می‌شود. سال گذشته حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار سیم کارت روشن همراه اول در عراق به ثبت رسید و پیش‌بینی می‌شود امسال، این تعداد به ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار برسد.»

در این دیدار وزیر ارتباطات عراق نیز با تشکر از همکاری‌های مطلوب و ارائه خدمات گسترده به زائران، بر موضوع تضمین کیفیت خدمات مکالمه و دیتا تاکید کرد. وی با هیات همراه خود از مرکز عملیات شبکه (Noc) همراه اول بازدید کرد.
منبع:
خبرگزاری مهر

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *