جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


آیفونتان را پیدا کنید

یکی از بدترین اتفاقاتی که می‌تواند برای انسان بیافتد سرقت موبایل است. متاسفانه خیلی از ما یا عزیزانمان این تجربه تلخ را داشته‌اند. حالا اگر موبایل شما گران قیمت باشد یا اطلاعات مهمی در آن باشد، این غم چند برابر هم می‌شود.

آیفونتان را پیدا کنید

اگر شما مالک آیفون هستید حتما با Find my iphone آشنایی دارید. این ویژگی به صاحبان آیفون کمک می‌کند تا بتوانند موبایل خود را به راحتی ردیابی کنند. اما این راحتی زمانی اتفاق میافتد که موبایل شما روشن و به اینترنت متصل باشد!

اتفاقی که حداقل در روزهای اول سرقت نمیافتد! اما اگر این چنین باشد، شما می‌توانید محل موبایل خود را روی نقشه با دقت بالا پیدا کنید و همچنین می‌توانید از همان راه دور همه اطلاعات خود را نیز پاک کنید تا به سادگی به دست کسی نیافتد.

اما ویژگی جالبی که قرار است به این سیستم اضافه شود این است که اپل تصمیم دارد کاری کند که حتی اگر موبایل شما خاموش هم شد، باز هم شما بتوانید آن را پیدا کنید! این ویژگی بسیار می‌تواند جالب باشد اما مشخص نیست اپل برای این ویژگی چه فکری کرده است و چگونه می‌خواهد موقعیت گوشی خاموش را اطلاع بدهد. گمانه‌زنی‌ها بر این است که شاید اپل مقداری از باتری را برای این ویژگی جدا کند تا زمانی که گوشی خاموش شد، کمی باتری ذخیره داشته باشد تا بتواند موقعیت خودش را به صاحب اصلی‌اش اطلاع دهد. این ویژگی فعلا یک تئوری است که از سمت اپل مطرح شده است و ممکن است عملی نشود اما مسلما خیلی‌ از طرفداران این برند از چنین ویژگی استقبال خواهند کرد.

منبع ای تی ایران

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *