جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


ساعت هوشمند Fossil

با ورود ساعت های هوشمند با بازار ، بسیاری از تولید کنندگان سنتی ساعت در جهان نگران تسخیر بازار توسط این ساعت های جدید شده اند و با اینکه به نظر می رسد میلی به تولید ساعت هوشمند ندارند اما به ناچار مجبور به تولید اینگونه محصولات شده اند.کمپانی ساعت سازی از ۴ ، یکی از تولید کنندگان مطرح ساعت در جهان است که با معرفی ۴ ساعت هوشمند تصمیم گرفته تا شانس خود را در این زمینه نیز امتحان کند.

saate hooshmande fossil

دو ساعت‌هوشمند اول این شرکت Q Reveler و Q Dreamer نام گرفته و هرکدام نیز ۱۲۵ دلار قیمت دارند. ساعت سوم نیز  Q Grant نام دارد و قیمت آن از ۱۷۵ دلار شروع شده و تا ۱۹۵ دلار ادامه می‌یابد. دو ساعت اول بیشتر نقش دست‌بند سلامتی را بازی می‌کنند و قابلیت شناسایی حرکات شما را دارند در حالیکه ساعت سوم با داشتن برنامه‌ همراه مخصوص iOS و اندروید امکان نشان دادن نوتیفیکیشن‌های گوشی‌ شما را از طریق چراغ یا لرزش ساعت دارد.

در میان این چهار ساعت معرفی شده، ساعت چهارم به نام Q Founder پرچمدار نامیده شده و سیستم عامل اندروید ویئر را به همراه چیپست شرکت اینتل اجرا می‌کند. این ساعت نیز همانند ساعت‌های هوشمند معرفی شده توسط هوآوی و موتورولا دارای قاب گرد شکل بوده و از تمامی قابلیت‌های سیستم‌عامل اندروید ویئر پشتیبانی می‌کند. از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به امکان شخصی سازی‌های فراوان و نمایش دادن نوتیفیکیشن‌های گوشی اشاره کرد.

شرکت Fossil  هنوز تاریخ دقیقی را برای عرضه‌ی پرچمدار خود معرفی نکرده است. احتمالا شاهد عرضه‌ی ساعت هوشمند Q Founder این شرکت در اوایل سال جاری باشیم.

 

منبع : گجت نیوز

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *