جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


تخته هوشمند آشپزخانه

شرکت الکترونیکی شارپ ژاپن یک تخته آشپزخانه تولید کرده که علاوه بر کاربرد اصلی، یک گجت آنلاین است که به عنوان یک تبلت، ترازو و دفترچه آشپزی نیز ایفای نقش می کند.
takhte hooshmand baraye ashpazkhane

تخته آشپزخانه شارپ که تحت عنوان ” چاپ سیک” (Chop-Syc) عرضه شده دارای قابلیت اتصال اینترنتی و سایر مقوله های تعاملی است که کاربر علاوه بر خرد کردن غذا روی آن می تواند فعالیت های دیگری را نیز انجام دهد.

این تخته آشپزخانه می تواند از طریق یک ارتباط وای فای به اینترنت وصل شود و شبیه یک تبلت عمل کند. کاربر روی این تبلت می تواند غذای خود را خرد کند بدون این که نگران صدمه زدن به آن باشد چرا که جنس صفحه نمایش آن از نوع شیشه مقاوم سخت ساخته شده اما از سوی دیگر این صفحه حساس به صورت لمسی عرضه شده است.

 چاپ سیک دارای مرورگر خاص خود است، می توان از آن به عنوان ترازو، ماشین حساب و دفترچه آشپزی استفاده کرد و با استفاده از مرورگر آن خریدهای روزانه را به صورت آنلاین انجام داد.

پرسش های بسیاری که هم اکنون از سوی کاربران اینترنتی مطرح شده این است که آیا این تخته قابل شستشو است و آیا شیشه آن به قدری مقاوم است که روی آن بتوان گوشت یخ زده خرد کرد و مسئله مهم تر این که، علت عرضه این محصول چیست؟ کاربر به سادگی می تواند هنگام آشپزی تبلت خود را به آشپزخانه بیاورد و نیازی نیست که روی آن مواد غذایی را خرد کند.

منبع : patogh-plus

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *