جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


گوشی جدید سامسونگ بدون ایجاد انحراف تصویر منعطف میشود.

سامسونگ زمان طولانی است که در صدد این موضوع است که بتواند یک گوشی هوشمند و یا به عبارتی یک تبلت انعطاف پذیر بسازد تا کاربران به راحتی بتوانند با خرید یک دستگاه گوشی هوشمند صاحب تبلت نیز شوند، در راستای این موضع صحبت های زیادی به میان آمده است.

 

گوشی جدید سامسونگ بدون  ایجاد  انحراف تصویر منعطف میشود.

 

از CES 2013 سامسونگ در صدد است تا بتواند یک دستگاه انعطاف پذیر بسازد که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار باشد و بتوان این دستگاه را به صورت عمده وارد بازار کرد.

در همان سال سامسونگ از YOUM رونمایی کرد که در واقع صفحه نمایش های AMOLED است که این صفحه نمایش ها حالت انعطاف پذیری نیز دارند. در ادامه این محصول بحث های بسیار زیادی شکل گرفت که آیا این صفحه نمایش ها زمینه های خوبی برای نمایش تصاویر هستند و باعث ایجاد اغراق و انحراف در تصاویر نمی شوند.

در ماه آگوست سال گذشته موضوع گوشی های هوشمند انعطاف پذیر بسیار شدن گرفت و بحث ها و تحقیقات بسیار زیادی در این زمینه صورت گرفت تا کاربر بتواند به راحتی در هر شرایطی پیغام های خود را چک کند.

در همین میان سامسونگ ایده اصلی Galaxy X را مطرح کرد که در واقع این دستگاه یک دستگاه ۵ اینچی قابل تبدیل بود. در ادامه خبرهایی از این کمپانی شنیده شد که این دستگاه در سال ۲۰۱۷ سر و صداهایی خواهد کرد و در سال ۲۰۱۸ این دستگاه بر روی قفسه فروشگاه ها قرار خواهد داشت.

 

اما این دستگاه تبدیل پذیر و انعطاف پذیر چگونه کار خواهد کرد؟ سامسونگ در توضیحاتی که ارائه داده است به این نکته اشاره کرده است که این دستگاه قابلیت تبدیل شدن به یک گوشی هوشمند و تبلت را دارد و کاربر می تواند در هر شرایطی این تبدیل را انجام دهد. ظاهر دستگاه، ظاهری معمولی مانند بسیاری از دستگاه های موجود در بازار است، این گوشی هوشمند دارای دوربین جلو و عقب و هم چنین دکمه هوم در گوشی سمت راست دستگاه است و از نظر ظاهری تفاوت زیادی با دستگاه های معمولی موجود در بازار ندارد.

منبع:کلیک

 

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *