جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


گجت پوشیدنی پرانا برای کاهش استرس

gadget pooshandiye prana

با ردیابی تنفس و حالات بدن، گجت پوشیدنی هوشمند «پرانا» به کاربر در شکل گیری تنفس سالم و حفظ حالات بدن مناسب کمک می کند و در نهایت استرس را در زندگی روزانه وی کاهش می دهد. پرانا ردیاب پوشیدنی هوشمند نوآورانه ای است که از ابعادی برابر با 32×6.3 میلیمتر سود می برد.

پرانا از طراحی فوق جمع و جور و زیبایی برخوردار است و از یک گیره یکپارچه شده برای اتصال به مچبند یا هر جای دیگر استفاده می کند. اندازه جمع و جور و وزن بسیار کم این محصول راحتی استفاده از آن را موجب می شود.

پرانا دارای شتاب سنج چند محوره بسیار حساس برای ردیابی حالات بدن و تنفس است و این که کاربر در حالت نشسته یا ایستاده قرار دارد را تشخیص می دهد. هنگامی که کاربر نشسته است این ردیاب هوشمند الگوهای تنفس، تنفس دیافراگمی و وضعیت اندام وی را تجزیه و تحلیل می کند. هنگامی که نشانه هایی از تنفس استرس زا یا حالت بدن نامناسب شناسایی می شود، پرانا از طریق گوشی هوشمند کاربر به وی هشدار می دهد.

هنگامی که کاربر ایستاده است پرانا در حالتی قرار می گیرد که گام های وی را همانند یک ردیاب سلامت ردیابی می کند. افزون بر این، این ردیاب هوشمند دارای حالت تمرین فعال است که به صورت مستقیم به کاهش استرس و اضطراب کاربر از طریق کنترل دم و بازدم کمک می کند.

gadget pooshidaniye prana 2

تمامی داده های جمع آوری شده از طریق اپلیکیشن اختصاصی پرانا روی گوشی هوشمند قابل مشاهده هستند و همچنین این اپلیکیشن الگوهای دقیق تنفس که به کاهش استرس، افزایش تمرکز، کاهش فشار خون و ضربان کمک می کنند را ارائه می کند.

پرانا از طریق بلوتوث با دستگاه های اندرویدی و iOS ارتباط برقرار می کند و باتری قابل شارژ آن تا هفت روز استفاده دوام می آورد.

منبع : asriran

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *