جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


گجتی که شما را روی آب نگه می دارد

امروزه که استرس، دلشوره و عدم آرامش به جزئی از زندگی مدرن ما تبدیل شده و متأسفانه راهی نیز برای فرار از این بلایا نیست، انسان برای درمان این امراض ناگزیر به اصل خود یعنی طبیعت پناه می‌برد. طبیعتی که هر چند از چندین و چند جزء تشکیل شده، اما «آب» و حس سرخوشانه غوطه‌ور شدن در آن جایگاه ویژه خود را در بین ساکنان زمین دارد.

اما این غوطه وری در آب نیز شاید برای عده ای دشوار باشد و اینجاست که دوباره سر و کله تکنولوژی پیدا می‌شود تا با ارائه پکیج Float این ترفند آرامش بخش در آب را برای شما آسان تر کند.

 

gadgeti barayae maandan rooye aab

 

Float یک محصول به نوعی درمانی است که به بدن و البته ذهن شما کمک می‌کند تا با آرامش بر روی آب غوطه رو شوید. احتمالا شما چنین تجربه ای را در آب‌های شور دریا داشته باشید، اما خطر وجود موج‌های خطرناک و دورشدن از ساحل همیشه خطرناک به نظر می‌رسد. Float البته برای استخرها ساخته شده، اما باز هم ابزاری مطمئن تر برای شنا در دریا به نظر می‌رسد.

Float از دو بخش ایجاد شده است، یک کلاه که موجب نگه داشتن و قرارگیری سر شما خارج از آب می‌شود و یک بخش دیگر که در دور پا بسته می‌شود. کلاه از نئوپرین، لایکرا و فام پلی اتیلین ساخته شده که همگی موادی بسیار سبک در تولید لباس‌های شنا هستند. بخش دیگر که در دور پا محکم می‌شود نیز از نئوپرین، لایکرا و ولکرو نرم تولید شده است.

کلاه 85 دلار و ساپورت دور پا نیز 55 دلار قیمت گذاری شده که به شکل جدا و با هم قابل خریداری است.

منبع : gizmag

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *