جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


گجتی برای بیدار شدن بی درد سر

 

gadgeti baraye bidar shodane bi dardesar

 

بیدار شدن با صدای ممتد زنگ ساعت به سرعت می تواند یک سردرد ضربانی به همراه آورد، اما یک شرکت نوردرمانی گجتی را ارائه داده که بیدار شدن صبحگاهی را با شبیه سازی طلوع خورشید و صدای بیدار باش طبیعی برای کاربر خود فراهم می کند.

شرکت وریلوکس که به عنوان یک شرکت تولید کننده محصولات نورپردازی در عرصه بهداشت و درمان فعالیت می کند این گجت را با عنوان “سیستم خواب آرام طلوع کن و بدرخش” ارائه کرده که طلوع خورشید را شبیه سازی می کند تا کاربر بتواند به سادگی بیدار شود تا این که صدای هشدار ناهنجار ساعتها وی را بیدار کند.

این دستگاه همچنین از جهت عکس هم کار می کند، به این معنا که به آرامی نور را تاریک کرده تا کاربر به صورت طبیعی به خواب برود.

این شرکت اعلام کرده است که دستگاه “طلوع کن و بدرخش” ریتم شبانه روزی بدن را تنظیم می کند به گونه ای که الگوهای خواب عادی و بیدار شدن عادی کنترل شوند.

این گجت همچنین دربرگیرنده نوری است که رنگ آن تغییر می کند و کارکرد آن آرام کردن کاربران است. هماهنگی نور و صدا درمانی به طور طبیعی خاصیت تعادل بدن را فراهم می کند.

خواب آرام و بیدار شدن پر انرژی ویژگی است که این دستگاه درکنار برنامه های هماهنگ کردن خواب و بیداری برای کاربر خود فراهم می کند و نشانه هایی برای بدن فراهم می کند که طبیعی به خواب رود، با انرژی از خواب بیدار شود، کارکرد بدن را متعادل کرده و تمرکز را ارتقا می دهد.

 

منبع : konjkav

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *