جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


پیوند تلفن و دوربین در Hero5 Black

«GoPro» محبوب‌ترین شرکت سازنده دوربین‌های ماجراجویی، دوربین‌های جدیدی معرفی کرده است که برخی از ویژگی‌های تلفن‌های هوشمند در آن‌ها گنجانده شده است. این دوربین‌ها که Hero5 Black و Hero5 Session نام دارند، فرایند ثبت فیلم و عکس، ویرایش و به اشتراک‌گذاری آن‌ها را بسیار ساده می‌کنند.

پیوند تلفن و دوربین در Hero5 Black


این شرکت هم‌زمان با معرفی این دوربین‌ها از سرویس ابری GoPro Plus  نیز رونمایی کرد که کاربران Hero 5 با عضویت در آن می‌توانند به محض اتصال دوربین به برق و وای‌فای، به طور خودکار عکس‌ها و ویدیوهایی را که تهیه کرده‌اند، در فضای ابری ذخیره کنند. مدت‌ها است که از چنین سرویس ابری صحبت شده و سال گذشته نیک وودمن، مدیر ارشد اجرایی شرکت GoPro از لزوم ارائه ابزارهای نرم‌افزاری که فرایند تولید محتوا توسط کاربران GoPro را ساده‌تر کنند، سخن گفته بود. سرویس Plus پاسخی به این نیاز است؛ با کمک آن ثبت، ویرایش و به اشتراک‌گذاری تصاویر به کاری ساده برای کاربر تبدیل می‌شود.

به عقیده وودمن، کاربران نباید برای ویرایش تصاویری که گرفته‌اند، زمانشان را صرف بارگذاری آن‌ها کنند؛ این کاری است که باید در پس‌زمینه انجام شود. کاربران این سرویس به آرشیوی از موسیقی‌های مناسب تدوین فیلم‌هایشان نیز دسترسی دارند.
طراحی Hero5 Black ضدآب است و صفحه لمسی دو اینچی در پشت، کار با آن را ساده‌تر می‌کند. این دوربین قادر به ثبت ویدیوهایی با کیفیت 4K و با نرخ 30 فریم در ثانیه است و توانایی ثبت عکس‌های 12 مگاپیکسلی را دارد. سیستم تثبیت ویدیو، جی‌پی‌اس داخلی جدید و قابلیت ضبط استریوی صدا و کاهش نویز باد (Wind-noise reduction) از دیگر ویژگی‌های این دوربین است. یکی از قابلیت‌های مهم این دوربین، دریافت فرمان‌های صوتی است که از هفت زبان پشتیبانی می‌کند.

منبه شبکه

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *