جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


پراستفاده‌ترین اپلیکیشن اندرویدی دنیا

در سه‌ماهه پایانی سال 2015 اپلیکیشن Clean Master از شرکت CM بیشترین استفاده را داشته است.

پراستفاده‌ترین اپلیکیشن اندرویدی دنیا
طبق آمار Drawbridge در سه‌ماهه پایانی سال ۲۰۱۵ اپلیکیشن Clean Master از شرکت CM بیشترین استفاده را داشته است. این اپلیکیشن همان‌طور که بسیاری از کاربران ایرانی نیز با آن آشنایی دارند برای پاکسازی حافظه رم و حذف فایل‌های اضافه طراحی شده اما در حال حاضر امکانات بسیار زیادی نیز به آن افزوده شده است.

این نتیجه از آنالیز کردن بیش از یک تریلیون درخواست تبلیغات درون برنامه‌ای در ماه‌های اکتبر، نوامبر و دسامبر به دست آمده است. اگر تاکنون با Clean Master کار کرده باشید حتماً می‌دانید که این برنامه مانند سایر برنامه‌های CM پر از تبلیغات مختلف است و طبق بررسی Drawbridge بیشترین درخواست‌های منحصربه‌فرد از کاربران مختلف توسط این برنامه ارسال شده و به همین دلیل شاید Clean Master بیشترین دانلود را نداشته باشد اما کاربران بیشتر از سایر اپلیکیشن‌ها از آن استفاده کرده‌اند.

جالب است بدانید شرکت‌هایی مانند سامسونگ نیز از Clean Master در اپلیکیشن‌های پاکسازی پیش‌فرض گوشی‌هایشان استفاده کرده‌اند. گفتنی است که CM Security نیز رتبه دوم را کسب کرده است.

حال شاید از خود بپرسید دانستن این موضوع چه دیدی از کاربران اندرویدی به دست می‌دهد. از آن‌جایی که سهم عمده گوشی‌های اندرویدی را میان‌رده‌ها و گوشی‌های ارزان قیمت تشکیل می‌دهد ظاهراً کاربران در مورد بهینه‌سازی گوشی خود نگران هستند با وجود این‌که بارها گفته شده اندروید به نحوی برنامه‌ریزی شده است که نیازی به خالی کردن فضای رم وجود ندارد.

همچنین برخی کاربران نگران ویروسی شدن گوشی‌های خود هستند درحالی‌که این احتمال با وجود آپدیت Google Play Services بسیار ناچیز است.

به هر حال ظاهراً CM توانسته کاربران را به استفاده از اپلیکیشن‌های خود ترغیب کند و از این روش پول خوبی نیز عاید خود کند.

منبع: فارنت

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *