جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


ویندوز 10 با پردازنده های AMD مشکل دارد

طی آخرین اخبار مطلع شده ایم که بروز رسانی اخیر شرکت مایکروسافت برای کامپیوتر هایی با تراشه های AMD ارائه نشده است. پس از اینکه مایکروسافت بروزرسانی خود را در اختیار کاربران Insider قرار داد، متوجه اشکلاتی در سیستم هایی با پردازنده های AMD شد. این شرکت تایید کرد که به دلیل وجود اشکالات، تصمیم گرفته شده است تا این بروز رسانی های جدید ویندوز 10 را فقط به کاربرانی که از چیپست های اینتل استفاده می کنند، ارائه دهد. لازم به ذکر است که این کمپانی قصد ایجاد هیچگونه محدودیت و اولویت بندی بین تراشه های و کمپانی های مختلف را ندارد و تجربه نشان داده است که هرگز به این حواشی فکر نمیکند. این نسخه ی جدید دارای یک سری از ویژگی های نوین است و احتمالا در بهار بعدی به روز رسانی کلی سیستم عامل ارائه خواهد شد.

 

ویندوز 10 با پردازنده های AMD مشکل دارد

در چنین شرایطی نباید شرکت مایکروسافت را قضاوت کنیم و باید بدانیم که اگر این ویژگی ها، آماده و بدون مشکل بودند، قطعاً در اختیار تمامی کاربران قرار میگرفتند اما با وجود کاربران Insider میتوان به وجود اشکالات پی برد.

نکته: مایکروسافت توصیه میکند که نسخه های Insider را در سیستم هایتان نصب نکنید و منتظر دریافت نسخه ی اصلی سیستم عامل بمانید.

در میان قابلیت های جدید، گزینه ای برای قطع کردن صدای مرورگر Edge ارائه شده است که بسیار کاربردیست. ویژگی جدید دیگر، قابلیت اشتراک با دستگاه های نزدیک است که مشابه Airdrop در اپل است، به این معنی که شما می توانید فایل های مختلف را بین کامپیوترها و دستگاه های اطراف خود با کشیدن و رها کردن انتقال دهید. این قابلیت، Near Share نام دارد و از طریق بلوتوث پشتیبانی می شود، در نتیجه سرعت فوق العاده بالایی ندارد ولی برای اشتراک عکس ها و لینک های اینترنتی مناسب خواهد بود.

منبع : سخت افزار

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *