جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


همکاری گوگل و فیات

جدیدترین گزارش ها از نزدیک بودن عقد قرارداد همکاری فنی میان دو کمپانی بزرگ گوگل و فیات کرایسلر برای توسعه هر چه بیشتر خودروهای بدون راننده خبر می دهند.

همکاری گوگل و فیات

چند ماهی بود که شرکت گوگل به دنبال شریکی از میان کمپانی های فعال در صنعت خودروسازی، برای ساخت و توسعه خودروهای بدون راننده خود می گشت و شنیده شده که این شرکت مذاکراتی هر چند پنهانی را با کمپانی های فورد و همچنین فیات انجام داده است.

اما به نظر می رسد که مسئولین فورد تمایلی برای ورود به این حوزه یعنی خودروهای بدون راننده ندارند و اکنون آخرین خبرهای رسیده حاکی از این است که مذاکرات میان گوگل و فیات به مراحل پایانی خود نزدیک شده و به زودی، قراردادی جدید میان این دو ابرکمپانی در زمینه خودروهای بدون راننده به امضا خواهد رسید.

 

همانطور که می دانید چند ماهیست که خودروهای بدون راننده گوگل به صورت آزمایشی در برخی خیابان های ایالات آمریکا تردد می کنند تا در صورت گرفتن تاییدیه های لازم از سوی مراکز مربوطه، اجازه ورود به خیابان های عمومی را به دست آورند.

 

حال این ابرکمپانی دنیای فناوری قصد دارد تا همکاری جدیدی را با یکی از کمپانی های خودروساز که به احتمال فراوان، فیات کرایسلر خواهد بود، آغاز کند و خودروهای خود را با دانش متخصصان این کمپانی بروز کرده و آن ها را به تولید انبوه برساند.

 

کارل براور، از تحلیلگران برجسته صنعت خودروسازی در این خصوص عنوان می کند:”این روزها، بسیاری از کمپانی های خودروساز در تلاش برای ورد به حوزه تکنولوژی هستند چرا که به این نتیجه رسیده اند که آینده کمپانی آن ها با تکنولوژی گره خورده است. این کمپانی ها، حداکثر دانش متخصصان خود را به کار گرفته اند تا راه حلی را برای تغییر خط تولید اتومبیل های خود از حالت کنونی به خط تولید اتومبیل های خودران بیابند.

 

البته هنوز این دو شرکت واکنشی را در خصوص درستی و یا نادرستی گزارش از خود نشان نداده اند و باید منتظر ماند و دید که بالاخره گوگل می تواند شریک دلخواه خود را بیابد یا خیر.

منبع تک شات

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *