جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


هدیه خریداران گلکسی نوت 7

اخیراً اعلام شده کسانی که گوشی هوشمند جدید سامسونگ، یعنی گلکسی نوت 7 را بین ماه‌های اوت 2016 و ژانویه 2017 خریداری نمایند به نسخه‌ای جدید از بسته بازی گلکسی یا همان Galaxy Game Pack دسترسی خواهند داشت.

هدیه خریداران گلکسی نوت 7

این بسته که ارزشی معادل 400 دلار دارد، هم شامل برخی بازی‌های مشهور مو‌بایلی می‌باشد و هم بازی‌هایی در آن گنجانده شده که سامسونگ از آن‌ها با عنوان «Additional Benefits» (به معنی مزایای اضافی) یاد کرده است. به همین خاطر تصور می‌کنیم که این سازنده کره‌ای گوشی‌های هوشمند، در بسته بازی‌های خود برای گلکسی نوت 7 از سیستم پرداخت درون برنامه‌ای، مانند خرید انواع سکه‌ها و ارتقاها، استفاده خواهد کرد.

در زیر می‌توانید نام تعدادی از بازی‌هایی که قرار است به صورت رایگان در اختیار این دسته از خریداران گلکسی نوت 7 در قالب بسته بازی مذکور قرار بگیرد را مشاهده نمایید:

Need for Speed No Limits
Hit
Vainglory
Olympus Rising
Nonstop Knight
Empire: Four Kingdoms
Hearthstone: Heroes of Warcraft
MARVEL Contest of Champions
Asphalt 8: Airborne
Hungry Shark World
Angry Birds Pop Bubble Shooter
Star Wars Galaxy of Heroes
Sims City Free Play
Clash of Kings
پیش از این و در ماه مارس، زمانی که سامسونگ گوشی‌های گلکسی اس 5 و گلکسی اس 5 اج را عرضه نمود، هدیه‌ای مشابه برای خریداران هر کدام از گوشی‌های مذکور در نظر گرفته شده بود که البته بسته بازی‌های آن از نظر انتخاب بازی‌ها تفاوت‌هایی با بسته کنونی داشت.

گوشی جدید گلکسی نوت 7 و همینطور گوشی‌های نسبتاً قدیمی‌تر گلکسی اس7 و گلکسی اس 7 اج از برخی ویژگی‌های یکسان برخوردار هستند که از آن جمله می‌توان به پشتیبانی از رابط کاربردی برنامه نویسی Vulkan اشاره کرد. در حال حاضر، سه نسل اخیر گوشی‌های هوشمند سامسونگ تنها گوشی‌های مبتنی بر اندرویدی هستند که از این موتور رندر گرافیک سطح پایین پشتیبانی می‌کنند. البته با عرضه نسخه جدید سیستم عامل اندروید، یعنی اندروید 7 نوقا، و با توجه به پشتیبانی ذاتی این سیستم عامل از Vulkan، اوضاع مطمئناً تغییر خواهد کرد.

کاملاً مشخص است که سامسونگ با تمام توان سعی دارد تا قدرت سخت‌افزاری گوشی جدید خود را به رخ بکشد، و برای رسیدن به این هدف چه چیزی بهتر از بازی‌های موبایلی خواهد بود. به همین علت نیز سامسونگ قصد دارد تا تعداد بیشتری از بازی‌های مبتنی بر Vulkan را به دست مشتریان خود برساند. در بین بازی‌های ارائه شده در قالب پکیج بازی گلکسی نوت 7 نیز چهار بازی شامل Vainglory، Hit، Need for Speed No Limits و Olympus Rising از رابط کاربردی برنامه نویسی Vulkan پشتیبانی می‌کنند. بنابراین با توجه به این مسئله مطئمناً اجرای این بازی‌ها بر روی گوشی قدرتمند گلکسی نوت 7، تجربه گرافیکی بسیار بهتر و نرخ فریمی بالاتر را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد.
منبعphonearena

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *