جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


هدفون متفاوت Dash

ابتدا یکی از این هدفون‎ها را به گوش راست و سپس هدفون بعدی را به گوش چپ خود متصل کنید. چند ثانیه بعد صدای یک خانوم را خواهید شنید که به شما توضیح می‎دهد چطور می‎توانید روی تلفن خود به موزیک گوش دهید، بعد از آن هیچ صدایی به گوش نمی‎رسد. تا زمانی که تلفن خود را به این هدفون بی‎سیم متصل کنید، حالا دوباره این خانوم برمی‎گردد و تایید می‎کند که همه چیز مرتب است، حالا شما می‎توانید از این هدفون استفاده کنید. شاید بتوان روش تنظیم کردن این گجت را یکی از جالب‌ترین روش‎های تنظیم حال حاضر دانست. این هدفون بی‎سیم که وظیفه ردیابی وضعیت تناسب اندام شما را نیز به عهده دارد برنده جایزه هم شده است. هر چند مدت زیادی از آماده شدن آن می‌گذرد، اما سازندگان آن تصمیم گرفته‌اند حالا نمایش آن را آغاز کنند.

هدفون متفاوت Dash


هدفون Dash شرکت Bragi یکی از بلندپروازانه‎ترین پروژه‎هایی است که تا به حال عملی شده است. یک بخش آن شامل دستگاه تناسب اندام ضد آب است که وضعیت ضربان قلب، تعداد قدم‎ها و خیلی چیزهای دیگر مربوط به سلامتی شما را تحت نظر دارد، و بخش دیگر آن یک شاهکار مهندسی است (این دو هدفون شامل سنسورها و تجهیزات محاسباتی است که تصورش را هم نمی‎کنید کنار سر شما قرار گرفته باشد).

هدفون متفاوت Dash2

سکوتی که شما با این هدفون تجربه می‎کنید به لطف ساختار منحصر به فرد مسدود کننده صدای محیطی آن امکان پذیر شده است. در ابتدا ممکن است احساس غیر طبیعی بودن به شما دست دهد، اما راحت و امن است. با تقه زدن به گوشه هدفون گوش راست موزیک شروع به پخش می‎کند. در ابتدا صدا کم است اما اگر دست خود را روی همین هدفون راست به جلو بکشید صدا افزایش پیدا خواهد کرد. صدای حاصل از هدفون‎ها بسیار جالب و منحصر به فرد است و صداهای بم را به خوبی پشتیبانی می‎کند. رسیدن به صدایی شفاف و قدرتمند چیزی نیست که بتوان با هر هدفون بی‎سیمی‎ به آن دست یافت. حتی اگر نمونه‎ای را هم سراغ داشته باشید نمی‎توان در حین شنا کردن از آن استفاده کرد، یا به شما نمی‎گوید که چقدر دویده‎اید، چه میزان کالری سوزانده‎اید و یا به عنوان یک مدیاپلیر 4 گیگابایتی مستقل کار نمی‎کند.

بعد از توقف پخش موزیک دوباره همه جا ساکت می‎شود، حالا دست خود را روی هدفون گوش چپ گذاشته و به جلو بکشید، اکنون صدای محیط پیرامون به آرامی‎ به گوش شما سرازیر می‎شود. جالب است نه؟ با این قابلیت دیگر نیازی نیست که شما هر زمان که می‎خواهید با کسی صحبت کنید Dash را از گوش خود خارج کنید و یا اگر در حال دوچرخه سواری یا دویدن هستید صدای ماشین‎هایی که از پشت سر به شما نزدیک می‎شوند را خواهید شنید.

تیم سازنده این هدفون برای اینکه هر یک از گوشی‎های این هدفون بتوانند بدون اتصال فیزیکی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند از یک فناوری به نام NFMI (که اکثرا در سمعک‎ها دیده می‎شود) استفاده کرده و آن را برای استفاده در Dash بهینه سازی کرده است. Dash از یک قاب مغناطیسی برای محافظت استفاده می‎کند و یک باتری پرتابل به همراه شارژر بی‎سیم نیز همراه آن است.

Dash طراحی شده تا یک سبک زندگی فعال و پر جنب و جوش را برای شما به همراه بیاورد. اگر علاقمند شده‎اید که از نزدیک این هدفون منحصر به فرد را آزمایش کنید باید تا زمان عرضه عمومی‎ آن که ماه فوریه تعیین شده است منتظر بمانید. عرضه این گجت به صورت آن‎لاین و با قیمت 299 دلار انجام خواهد شد.

منبع انگجت

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *