جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


هدست LG HBS-730 ، گشتم نبود !

به این جملات دقت کنید:”فقط میتونم بگم فوق‌العاده‌است! پیدا کردید رو هوا بزنیدش!” یا “از هر نظر عالیه به ویژه باتری”. این‌ها تنها تعدادی از چندین جمله کاربرانی است که در یک سایت فروش اینترنتی داخلی درباره هدست ال‌جی مدلHBS-730 نظر داده‌اند.

 هدست LG HBS-730 ، گشتم نبود !

 

اکثر کسانی که با فناوری‌های الکترونیک سروکار دارند تعریف و تمجید‌هایی شنیدنی از این محصول می‌کنند، از شارژ بادوام باتری آن تا کیفیت بالای صدا و حتی بلوتوث بی‌نظیر این هدست. تنها مشکل این هدست فقط و فقط یک چیز است: در بازار موجود نیست!
به گزارش عصر ارتباط در هفته‌های اخیر کسانی که برای خرید این محصول به پاساژهای تهران مراجعه کرده‌اند، مشخص شده که این کالا با قیمت‌های متفاوتی از 50 تا 200هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.
این در حالیست که در مقایسه این قیمت با قیمت‌های جهانی این کالا مشخص می‌شود که این اجناس به مراتب در ایران با قیمتی ارزان‌تر نسبت به قیمت جهانی آن در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.
با توجه به نرخ جهانی هدست HBS-730 و نیز با اضافه کردن هزینه گمرک به آن، باید گفت که بعید است که این اجناس اصل باشند و باید آنها را از انواع تقلبی این محصول به شمار آورد. در سایت آمازون قیمت این هدست 59دلار و 90 سنت است که با حساب هر دلار 3457 تومان می‌شود چیزی حدود 205هزار تومان حال آنکه این قیمت با قیمت‌های عرضه شده در بازار ایران هماهنگی ندارد و گویای وجود اجناس تقلبی در بازار است.
نکته قابل توجه آنکه فروشگاه‌های وابسته به نماینده رسمی ال‌جی در ایران نیز مدت‌هاست نمونه بلوتوث مذکور را ارایه نکرده و واردات آن متوقف شده است.
متاسفانه شرکت ال‌جی نیز در خصوص این مدل‌های تقلبی اطلاع‌رسانی به موقع انجام نداده است. این در حالیست که به گفته برخی فروشندگان بسیاری از خریداران مدل‌های تقلبی این دستگاه را به جای نمونه اصل آن خریداری کرده‌اند که طبعا کیفیت بسیار پایینی نیز دارند.
منبع:عصر ارتباط

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *