جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


هدست واقعیت مجازی برای گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ ایج

هدست واقعیت مجازی از جمله دستگاه های هوشمند بسیار جذاب سامسونگ است که توسط این شرکت رونمایی شده بود ، نسخه پیشرفته این این هدست این بار برای دو پرچمدار جدید سامسونگ در نمایشگاه MWC 2015 رونمایی شد ، این شرکت  در کنگره جهانی موبایل MWC 2015 از هدست واقعیت مجازی فوق العاده جذاب خود که برای گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ ایج این شرکت بهینه‌سازی شده‌ است ، پرده برداشت.

 

headset majazi baraye galaxy s6

 

کاربران هدست واقعیت مجازی سامسونگ در صفحه نمایش ۵.۱ اینچی Super AMOLED که برای دو پرچمدار جدیدش بهینه‌ سازی شده است ، می توانند فیلم‌های سینمایی با کیفیت بالا، شبکه های تلویزیونی ، گالری تصاویر خود و … ببینند و لذت ببرند. گفتنی است این گجت فوق العاده جالب میدان دید کاربران را بزرگ تر می کند تا بتوانند دید بهتری از تصاویر داشته باشند.

در نسخه جدید هدست مجازی سامسونگ قدرت محاسباتی و کیفیت گرافیکی آن بیشتر شده و ارتقا داده شده است و کاربران می توانند جذابترین ماجراجویی‌های خود را با واقعیت مجازی داشته باشند.

در نسخه جدید هدست واقعیت مجازی Gear VR اندازه اش کوچکتر شده است ، این تغییر گجت پوشیدنی سامسونگ را راحت تر از قبل کرده است ، همچنین در نسخه جدید باتری آن هم با دوام تر شده است. بند های آن براساس ارگونومی بدن ، باز طراحی شده است ، توازن وزن ، تهویه مکانیکی باعث شده است استفاده از آن بهتر از قبل باشد.

نسل جدید هدست واقعیت مجازی سامسونگ Gear VR قادر است به کمک یک پورت USB ، شارژ شود همان عمکردی که هم اکنون تبلت ها و گوشی های هوشمند دارند ، این عملکرد مدت زمان استفاده از دستگاه را برای کاربر بیشتر می نماید . این گجت با همکاری شرکت اوکولوس ارائه شده است ، اوکولوس برای Gear VR در فروشگاه خود محتواهای بسیار جالبی را ارائه کرده است. محتوای واقعیت مجازی بهینه‌ سازی و بومی‌سازی شده در این فروشگاه در اخیتار کاربران قرار گرفتهاست ، که توسط تولید‌کنندگان برتر تولید و در دسترس کاربران قرار گرفته که شامل بازی‌های واقعیت مجازی و ۳۶۰ درجه هستند.

منبع : زوم تک

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *