جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


نمایشگر های پاناسونیک

namayeshgarhaye panasonic 1

 

در دنیای تبلت ها و گوشی های هوشمندی که روز به روز صفحه نمایش آنها بزرگتر می شود، وجود نمایشگرهای کوچک در هواپیماها نمی تواند جذابیتی برای مسافران داشته باشد.

یکی از گلایه های مسافران هواپیماها – بویژه مسافران پروازهای طولانی مدت و افرادی که به اقتضای شغل خود زیاد سفر می کنند، کمبود امکانات رفاهی و وسایل سرگرم کننده در هواپیماهاست. به همین دلیل، شرکت پاناسونیک که سابقه ای طولانی در توسعه فناوری های سرگرم کننده برای مسافران هواپیماها دارد، این بار کوشیده است تا تجربه بهتری را در پروازهای طولانی مدت در اختیار مسافران قرار دهد.

namayeshgarhaye panasonic 2

 

این شرکت یک نمایشگر ۱۳ اینچی HD فوق باریک را برای نصب در پشت صندلی هواپیماها تولید کرده است که تقریبا تمام فضای جلوی شما را احاطه می کند. این نمایشگرها نه تنها ویدئوهای شرکت هواپیمایی موردنظر را برای شما پخش می کنند بلکه شما می توانید گجت های هوشمند خود را نیز برای نمایش محتویات آنها یا حتی برای شارژ کردن آنها به این نمایشگرها متصل کنید.

همچنین، ابعاد بزرگ این نمایشگر به خوبی به شما اجازه می دهد تا از آن برای مطالعه فایل های PDF خود استفاده کنید. ضمن اینکه امکان ارتباط با مهمانداران هواپیما نیز از طریق این نمایشگرها وجود دارد.

این نمایشگرها در حال حاضر تنها در خطوط هواپیمایی امارات مورد استفاده قرار گرفته اند ولی انتظار می رود تا پایان امسال، شرکت های هواپیمایی بیشتری برای استفاده از این نمایشگرهای زیبا در صندلی هواپیماهای خود اقدام کنند.

پاناسونیک وعده داده است که به زودی از یک نمایشگر چندکاره ۲۴ اینچی نیز برای استفاده در پروازهای بیزنیس کلاس رونمایی خواهد کرد.

 

منبع : wired

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *