جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


نمایشگر جدید Japan Display با دستان خیس هم کار می کند

در سال جاری استفاده از نسبت ابعاد تصویر 18:9 در میان تولیدکنندگان موبایل رواج یافته و شرکت هایی مانند ال جی و سامسونگ (با اندکی تفاوت) از این تناسب در نمایشگر محصولات پرچمدار خود بهره برده اند.

 


حالا یکی از بزرگترین تامین کنندگان صفحه نمایش دنیا یعنی «Japan Display» نیز به روند جدید روی خوش نشان داده و از نمایشگر 6 اینچی جدید خود با نسبت ابعاد 18:9 و رزولوشن 1080 در 2160 پیکسل رونمایی کرده است.
حاشیه های Full Active در همه جهات به یک اندازه هستند

کمپانی مورد بحث محصول جدید خود را «Full Active» نامیده و حاشیه های آن را در هر چهار جهت به یک اندازه رسانیده است. نمایشگر مذکور از نسل دوم فناوری «Pixel Eyes» در کنار تکنولوژی «LTPS» شرکت بهره می برد که حاشیه های باریک و رنگ مشکی عمیق تری را به ارمغان آورده و با نسبت ابعاد فوق عریض خود، تماشای محتوای تصویری را برای کاربر لذت بخش تر می کند.

تکنولوژی Pixel Eyes همچنین امکان استفاده از تلفن همراه با دستان خیس را نیز فراهم می کند که در عصر موبایل های ضد آب کنونی، قابلیت پرکاربردی به حساب می آید.

شرکت سونی به احتمال زیاد مهم ترین مشتری Full Active خواهد بود چرا که به عنوان یکی از سهامداران اصلی Japan Display در کنار هیتاچی و توشیبا، همواره تولید بخش زیادی از نمایشگرهای خود را به تامین کننده ژاپنی سپرده و ممکن است پرچمدار بعدی Xperia را با نمایشگر 6 اینچی 18:9 به بازار معرفی کند.

 

منبع : دیجیاتو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *