جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


معرفی نخستین تلویزیون هوشمند 4K مجهز به دستیار هوشمند الکسا

کمپانی آمریکایی وستینگهاوس امروز نخستین سری از تلویزیون های مجهز به دستیار صوتی الکسا را، به عنوان بخشی از خانواده تلویزیون های 4K و هوشمند خود تحت عنوان «Element»، به بازار معرفی کرد.

 

محصولات جدید همچنین زیرمجموعه تلویزیون های «Amazon Fire» شرکت نیز بوده و به صورت پیش فرض (و بدون نیاز به دانگل خارجی) از خدمات و امکانات دستیار صوتی هوشمند الکسا و بیش از 1500 اپلیکیشن آن بهره مند هستند. دستگاه های مذکور علاوه بر امکانات یک تلویزیون هوشمند، تمام ویژگی های اسپیکر هوشمند اِکو را نیز داشته و کاربران می توانند با استفاده از دستورات صوتی و به وسیله تلویزیون خود، سایر لوازم خانگی هوشمند را نیز کنترل کنند.

تلویزیون های مورد بحث در چهار اندازه 43، 50، 55 و 65 اینچی تولید شده و همگی داراری رزولوشن 4K Ultra HD هستند. همچنین لازم به ذکر است که کاربران با خرید تلویزیون های وستینگهاوس، به خدمات (HBO)، (Netflix)، (Hulu)، (Amazon Prime Video) و (SHOWTIME) نیز دسترسی خواهند داشت.

تمامی مدل ها از نرخ بازسازی تصویر طبیعی 60Hz و نرخ مؤثر 120Hz بهره مند بوده و به 3 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده اند. البته تلویزیون های مورد بحث داراری درگاه USB و کارت حافظه SD نیز هستند و مالکین می توانند در صورت نیاز، با استفاده از این پورت ها فضای ذخیره سازی بیشتری را برای خود فراهم کنند.

هر کدام از تلویزیون های جدید وستینگهاوس به 4 پورت HDMI، یک خروجی SPDIF، بلوتوث و وای فای مجهز شده اند و علاوه بر امکان اتصال به اینترنت، توانایی استریم زنده تصاویر از طریق سایر گجت ها (مانند تلفن های هوشمند و لپتاپ ها) را نیز خواهند داشت.

در حال حاضر تلویزیون های وستینگهاوس در هر چهار مدل قابل خریداری هستند و با قیمت 449.99 دلار برای نسخه 43 اینچی، 549.99 دلار برای مدل 50 اینچی، 649.99 دلار برای ورژن 60 اینچی و در نهایت 900 دلار برای بزرگترین تلویزیون به بازار عرضه می شوند.

منبع : دیجیاتو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *