جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


مرورگر Brave از مدیر سابق موزیلا

برندان ایچ، مدیرعامل سابق موزیلا مرورگر جدید خود بنام Brave را راه‌اندازی کرد.

مرورگر Brave از مدیر سابق موزیلا

نسخه فعلی این مرورگر 7.0 است و برای آزمایش تسترها در دسترس است.

اما مسئله مهمی که در مورد Brave مطرح است قابلیتهای مختلف این مرورگر است. این نرم‌افزار وبگردی جدید فقط یک مرورگر نیست بلکه احتمالا بهترین راهکار برای تبلیغات آنلاین است.

فعلا کاربران در برابر این تبلیغات انتخابهای زیادی ندارند.

آنها یا میتوانند اجازه دهند که عادتهای وبگردیشان توسط این تبلیغات ردیابی شود و به این ترتیب سود خوبی روانه جیب سازندگان آن شود یا اینکه آنها را بلاک کنند و به این ترتیب جلوی سود سازندگان را بگیرند.

اما ایچ در مرورگر جدید خود ضمن حفظ حریم اطلاعات کاربر، به بازاریابان هم اجازه میدهند که تبلیغاتشان دیده شود و در نتیجه سازندگان این محتوا میتوانند به سوددهی برسند.

اگر بخواهیم میزان سودی که از تبلیغات آنلاین نصیب بخشهای مختلف میشود را بررسی کنیم به این ترتیب است که: 55 درصد به ناشر میرسد، 15 درصد به خود مرورگر Brave ،15 درصد به کسانیکه تبلیغات را تأمین میکنند و بین ۱۰ تا ۱۵ درصد مستقیما به خود کاربر میرسد.

درآمد کاربران میتواند برای پرداختهای خرد به ناشران مورد استفاده قرار گیرد و در عوض تبلیغات سایت موردنظر برای آن کاربر بلاک شود. مرورگر Brave نسخه 7.0 پدر گیت‌هاب در دسترس است اما توصیه میشود کمی صبر کنید تا نسخه‌های بعدی با شکل و شمایل بهتر و کارآمدی بیشتر عرضه شود.

منبع آی سی تی چرس

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *