جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


مرورگر فایرفاکس Focus : مرز 1 میلیون دانلود در گوگل پلی

مرورگر فایرفاکس Focus تاکنون یک میلیون بار توسط کاربران پلتفرم اندروید دانلود شده است. این موضوع نشان‌دهنده کارایی فراوان و محبوبیت برنامه موزیلا فوکوس است.

 

از آنجایی که گشت و گذار در دنیای مجازی وقت زیادی از ما گرفته و رفته رفته داده‌های بیشتری را در این فضا تبادل می‌کنیم، اهمیت حفظ حریم خصوصی نیز بیشتر می‌شود. به همین دلیل است که برنامه‌ های بلاک تبلیغات اندروید و آی او اس محبوبیت خاصی نزد کاربران دارند. این دسته از ابزارها نه تنها از مشاهده متون زائد و آزاردهنده جلوگیری می‌کنند، بلکه با صرفه‌جویی در داده‌های تبادل شده، سبب صرفه‌جویی در وقت و هزینه می‌شوند.

شرکت موزیلا نیز دقیقا با همین هدف مرورگر ضد تبلیغات فایرفاکس Focus را توسعه داده است. این اپلیکیشن نخستین بار در سال گذشته عرضه شد، اما ارائه نسخه اندرویدی آن تا حدود یک ماه پیش زمان برد. اکنون موزیلا اعلام کرده اگرچه یک ماه بیشتر از زمان انتشار نسخه اندروید فایرفاکس Focus نمی‌گذرد، اما کاربران این سیستم عامل یک میلیون بار آن را دانلود کرده‌اند.

امکامات جدید مرورگر فایرفاکس Focus

موزیلا در کنار اعلام آمار مربوط به مرورگر فایرفاکس Focus ، از اضافه شدن سه قابلیت جدید به این اپلیکیشن خبر داد. کاربران بارها افزوده شدن این قابلیت‌ها را درخواست کرده بودند. از این پس، از ویدیوهای تمام صفحه و همچنین قابلیت دانلود فایل پشتیبانی خواهد شد. بخش اعلانات نیز به‌روزرسانی شده است. این تغییرات در حال حاضر فقط در نسخه اندروید مرورگر Firefox Focus اعمال شده‌اند و کاربران می‌توانند نسخه جدید را از فروشگاه گوگل پلی دریافت کنند.

منبع : گجت نیوز

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *