جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


محتوای گوگل مبتنی بر سیستم HTML5

پس ازتاریخ 30 ژوئن 2016 مراکزی که آگهی‌های تبلیغاتی را مبتنی بر Flash منتشر کنند، با پاسخ منفی گوگل مواجه می‌شوند.

محتوای گوگل مبتنی بر سیستم HTML5
شرکت گوگل بزرگ‌ترین ارائه دهنده خدمات تبلیغات و جست‌وجوی اینترنتی گام دیگری برای حذف نرم‌افزار Flash برداشت تا واستگی خود را به این سیستم ناامن کمتر کند.


گوگل اعلام کرد از ژوئیه امسال هیچ آگهی تبلیغاتی مبتنی بر نرم‌افزار Flash را قبول نمی‌کند.

این طور که در بیانیه جدید گفته شده است، پس ازتاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۱۶ توسعه‌دهندگانی که آگهی‌های تبلیغاتی را مبتنی بر Flash را روی سیستم‌های AdWords و DoubleClick Digital Marketing منتشر کنند، به صورت خودکار با پاسخ منفی گوگل مواجه می‌شوند.

این شرکت بزرگ اینترنتی اعلام کرد مراکز بازاریابی و تبلیغاتی می‌بایست پس از تاریخ مذکور تمام محتوای خود را مبتنی بر سیستم HTML5 ارایه دهند.

گوگل بر این اساس تصمیم گرفته است کم‌کم وابستگی خود به نرم‌افزار Flash را کاهش دهد؛ به گونه‌ای که گفته شده است از تاریخ ۲ ژانویه ۲۰۱۶ یعنی کمتر از یک سال دیگر ۱۰۰ درصد محتوای منتشر شده در گوگل مبتنی بر سیستم HTML5 خواهد بود.

بر اساس این تصمیم گفته شده است که از تاریخ مذکور به بعد تمام محتوای منتشر شده در سیستم‌های Google Display Network و DoubleClick مبتنی بر HTML5 خواهند بود.

شرکت گوگل این اقدام را طی یک فرآیند دو مرحله به اجرا درمی‌آورد و توضیح داده است در مرحله کنونی آگهی‌های تبلیغاتی ویدیویی مبتنی بر Flash با مشکلی مواجه نمی‌شوند.

منبع ایتنا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *