جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


مجوز تنا برای سامسونگ گلکسی فولدر 2

روزگاری تلفن‌های همراه که اغلب دارای سیستم عامل جاوا و سیمبین بودند به صورت تاشو طراحی می‌شدند اما چند سالی است که دیگر خبری از تولید چنین محصولاتی با صفحات نمایش کوچک نیست. اینک دیگر تولیدکنندگان در سایز صفحه نمایش با یکدیگر رقابت می‌کنند و محصولاتی با ضخامت کم و البته سخت افزاری قدرتمند را روانه بازار می‌کنند. در همین حین شرکت سامسونگ به عنوان بزر‌گترین تولیدکننده تلفن همراه جهان قصد دارد تا به زودی یک تلفن تاشو مجهز به سیستم عامل اندروید را روانه بازار کند.

مجوز تنا برای سامسونگ گلکسی فولدر 2

گلکسی فولدر 2 (Samsung Galaxy Folder 2) نام این تلفن اندرویدی سامسونگ است که به تازگی موفق به دریافت مجوز تنا شده است. چیزی حدود یک ماه قبل دستگاه جدیدی در وب‌سایت امتیازگیری GFXBench با نام گلکسی فولدر 2 رویت شد که حاوی مشخصاتی به‌روز شده نسبت به نسل نخست این محصول (گلکسی فولدر) بود. حال این محصول مجوز تنا را دریافت کرده است تا فاصله زیادی با عرضه نداشته باشد.

بر اساس اطلاعات درج شده در وب‌سایت تنا، گلکسی فولدر 2 به یک صفحه نمایش 3.8 اینچی با رزولوشن 400 در 800 پیکسل مجهز خواهد بود. این محصول در زیر قاب خود نیز به یک چیپست اسنپدراگون 425 با پردازنده‌ای 1.4 گیگاهرتزی، پردازنده گرافیکی Adreno 308، رم 2 گیگابایتی و یک حافظه داخلی 16 گیگابایتی که توسط اسلات microSD تا 200 گیگابایت قابل ارتقاء است مجهز خواهد بود. یک دوربین 8 مگاپیکسلی در قسمت پشتی و یک دوربین 5 مگاپیکسلی برای تهیه تصاویر سلفی و مکالمات ویدیویی تعبیه شده است. چندی پیش نیز به لطف FCC مشخص شد که باتری این محصول دارای ظرفیت 2000 میلی‌آمپر بوده و گلکسی فولد 2 قادر به پشتیبانی از دو سیم کارت خواهد بود.

تلفن تاشو جدید سامسونگ در رنگ طلایی عرضه خواهد شد. ما انتظار داریم که قیمت این محصول در مدل‌های مختلف آن یکسان نباشد. قیمت مدل پایه آن می‌تواند چیزی حدود 250 دلار باشد و ما انتظار داریم که این محصول را در بازارهای بزرگ جهانی نیز ببینیم.
منبعphonearena

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *