جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


مایکروسافت : کنفرانس Ignite و عرضه آفیس 2019

 اوایل امسال بود که مایکروسافت از تغییراتی در شرایط استفاده از اپلیکیشن های آفیس خبر داد. طبق اعلام قبلی، از سال 2020 به بعد محصولات دائمی مایکروسافت آفیس دیگر قادر به ارتباط با سرویس های آفیس 365 نخواهند بود.

 

عرضه آفیس 2019

اما در شرایطی که قرار است برای آفیس 2016 محدودیت هایی ایجاد شود، مایکروسافت امروز و در جریان کنفرانس Ignite از انتشار نسخه جدید اپلیکیشن های آفیس خبر داده است. ردموندی ها ساعاتی پیش رسما از آفیس 2019 رونمایی کردند، با این وجود جزئیات زیادی در مورد قابلیت های جدید و بهبودهای آن نسبت به نسخه های قبلی در اختیار شرکت کنندگان در کنفرانس قرار ندادند.

تنها چیزی که تا الان می دانیم این است که مجموعه اپلیکیشن های آفیس 2019 در پاییز 2018 به دست عموم کاربران می رسند. البته مایکروسافت پیش نمایش این اپلیکیشن ها را از بهار سال آینده میلادی در اختیار کاربران اینسایدر خود قرار خواهد داد.

رونمایی از آفیس جدید ممکن است بعضی کاربران را سورپرایز کرده باشد، چرا که به عقیده بسیاری مایکروسافت آینده را در سرویس های آفیس 365 خود می بیند. اما با رونمایی رسمی از آفیس 2019 مشخص است که برای سال آینده حداقل لایسنس یک اپلیکیشن دائمی آفیس باقی مانده که می توانید آن را خریداری کنید.

اما با تمام این اوصاف هنوز مشخص نیست که به روز رسانی های آینده سرویس آفیس 365 چه تأثیری بر قابلیت های جدید محصولات فعلی مایکروسافت خواهد گذاشت.

شایان ذکر است که مایکروسافت در حالی آفیس 2019 را پشت درب های بسته کنفرانس Ignite معرفی کرده که انتظار می رود با توجه به اهمیت فوق العاده بالای این محصول، طی روزهای آینده رونمایی بزرگ تر و عمومی تری از آن داشته باشد.

منبع : دیجیاتو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *