جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


لیست نهایی AMD RX Vega 10

براساس آخرین اخبار گزارش شده، تمامی ویژگی‌های چیپ‌های گرافیکی رده‌بالای AMD، فاش شده است.

بازار پردازنده‌های گرافیکی منتظر جدیدترین نسل از کارت‌های گرافیکی ای‌ام‌دی است. اطلاعات لورفته، ویژگی‌های محصولات آتی ای‌ام‌دی را فاش ساخته است؛ حتی بهتر از آن می‌توانیم مشخصات وگا ۱۰، وگا ۱۱، وگا ۱۲ و وگا ۲۰ را در جدول مشاهده کنیم.

این جزئیات توسط official EEC Registry تایید شده است. این نخستین تایید رسمی است و راه را برای شایعات و گمانه‌زنی‌های آتی باز می‌کند. این لیست، نام‌هایی را که برای مدل‌های مختلف وگا شایعه شده بود را تایید می‌کند. XL در درجه‌ی اول برای سیستم‌های OEM بهینه شده است و با یک کولر بادی همراه خواهد بود. XTX با خنک‌کننده‌ی مایع یا کولر بادی خنک می‌شود و توان مصرفی آن از XT که با کولر بادی عرضه خواهد شد، بیشتر است. این کارت ها محبوب ترین کارت‌هایی هستند که برای رقابت با کارت‌های رده بالای انویدیا عرضه خواهند شد.

ای‌ام‌دی وگا ۱۱، شامل کارت‌های میان‌رده‌ای است که به احتمال زیاد جایگزین محصولاتی مانند ۴۸۰ و ۵۸۰ خواهد بود. البته کارت‌های رده‌پایین‌تر هم شامل این قضیه می‌شوند. لیست ارائه شده شامل وگا ۱۱ XT و وگا ۱۱ پرو است که به خودی خود نشان‌دهنده‌ی تنوع چیپ‌های وگا ۱۱ است. تنها کارت وگا ۱۲ XT، یک کارت FirePro است.

کارت‌های گرافیکی وگا ۲۰، شامل محصولات رده‌بالای ای‌ام‌دی هستند و اطلاعات اندکی از این محصولات در دسترس است. با این حال می‌دانیم این کارت‌ها از حافظه‌های HBM2 استفاده می‌کنند و می‌توانند تا ۳۲ گیگابایت حافظه را پشتیبانی کنند. در حال حاضر انواع مختلف وگا ۲۰ GL در نسخه های ۱۶ گیگابایتی و ۳۲ گیگابایتی لیست شده است. این محصولات کاملا حرفه‌ای بوده و قیمت بالایی نیز خواهند داشت.

این اطلاعات توسط سایت Videocardz به بیرون درز کرده است و شامل نکته‌های زیادی است که باید به دقت خوانده شوند.

منبع : زومیت

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *