جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


لنوو : تبدیل پذیر Lenovo Yoga 520

لنوو (Lenovo) یکی از بزرگترین تولید کنندگان نوت بوک در جهان است که البته در بسیاری از موارد، کیفیت محصولات آن به چالش کشیده است. با این وجود این شرکت مدل های متنوعی از انواع نوت بوک ها را در بازار دارد که البته توصیه ما به شما دقت در انتخاب محصولات این برند است. در این مطلب قصد داریم تا با کالبد شکافی Lenovo Yoga 520 (Flex 5)، سری به درون یکی از نوت بوک های هیبریدی این شرکت بزنیم. Lenovo Yoga 520 (Flex 5) یک نوت بوک تغییر پذیر است که از نمایشگر لمسی بهره می برد.

 

 

لنوو : تبدیل پذیر Lenovo Yoga 520

کالبدشکافی

Lenovo Yoga 520 (Flex 5) یک دو کاره 14 اینچی است که باز کردن قاب زیرین آن به سادگی اما با دقت بالا قابل جدا شدن است.

پس از آن به خوبی به تمام بخش ها و البته مادربرد نوت بوک دسترسی خواهید داشت. به یاد داشته باشید که این محصول یک نوت بوک تغییر پذیر باریک است.

در بخش ذخیره سازی، یک درایو 2.5 اینچی برای آن تعبیه شده است که در کنار یک اسلات SSD M.2 از نوع NVME، نیازهای کاربران را برطرف خواهد کرد.

نمونه مورد نظر ما دارای یک سالید M.2 PCIe NVMe SSD با ظرفیت 256 گیگابایت است که در صورت نیاز می توانید از جایگاه 2.5 اینچی نیز برای ارتقاء استفاده نمائید.

جالب است بدانید که Lenovo Yoga 520 (Flex 5) تنها به یک اسلات حافظه رم مجهز شده است که می تواند میزبان یک ماژول با حداکثر ظرفیت 16 گیگابایت با فرکانس DDR4-2400Mhz باشد. در نسخه مورد نظر ما، یک ماژول 4 گیگابایتی نصب شده است. این تراشه تولید شرکت کره ای SK-Hynix است.

ارتباط بیسیم را در این مدل تراشه Qualcomm QCNFA435 بر عهده دارد.

در زمان عدم اتصال به برق شهر، یک باتری داخلی Li-ion تامین انرژی آن را بر عهده دارد که البته دارای ابعاد نسبتا کوچکی است که نمی تواند در طولانی مدت نمی تواند یاور شما باشد.

در نهایت به بخش تهویه می رسیم. این بخش نیز پیچیگی خاصی نداشته و یک هیت پایپ با برچسب پوششی فلزی، دمای پردازنده را به هیت سینک و در نهایت یک فن منتقل می کند.

منبع : سخت افزار

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *