جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


لامپ های پنجره ای

elastic_light_4

لامپ های پنجره ای جدید روشنایی بخش مدرن خانه شما در آینده نزدیک خواخند شد. پنجره یا window نام لامپ جدیدی است که یک طراح چینی طرح مفهومی از آن را ارائه کرده است. در این لامپ‌های مدرن که روی دیوار نصب می شوند شما نمایی از یک پنجره نورانی را در خانه خود خواهید داشت .

لامپ های پنجره ای و ایده تولید آن از طرف Siyu Lou متخصص طراحی صنعتی در چین ارائه شده که این لامپ ها در ابعاد مختلفی تولید و در حالی به زودی به بازار عرضه خواهند شد که این لامپ های مدرن انعطاف پذیر بوده و قابلیت جابجایی هم دارند. مثلا در زمانی که نیاز داشته باشید می توانید آن را حتی تا نزدیک زمین پایین بیاورید .

لامپ های پنجره ای البته با این هدف طراحی شده اند که بتوان در خانه هایی که امکان دریافت و تابش نور خورشید را ندارد، بتوان نوری شبیه نور خورشید را به این خانه که پنجره ای برای نورگرفتن ندارند، هدیه بخشید.

لامپ های پنجره کاملا باریک بوده و تا قبل از اینکه آن را باز کنید فضای زیادی را روی دیوار نخواهند گرفت . اما در هر زمان که به نور بیشتری روی دیوار ها نیاز داشته باشید کافیست آن را باز کرده تا پوششی بلند از نور را روی دیوار داشته باشید .

elastic_light_5

این لامپ‌های مدرن شبیه به پرده هایی هستند که از خود نور ساطع می کنند .دقیقا برعکس چیزی که از کاربرد پرده ها انتظار داریم . چیزی که در این تصاویر مشخص است میزان نور بسیار پایین لامپ های انعطاف پذیر در دستگاه می باشد . شاید بهتر است این دستگاه در هنگام ساخت  ابعاد بسیار بزرگ تری داشته باشد و البته پر نور تر شود . حتی در رنگ ها و شکل های گوناگونی تولید شود .

 

منیع : mihanpost

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *