جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


قابلیت نقل قول در واتس اپ

واتس اپ، به تازگی قابلیت نقل قول پیامی که میخواهید به آن پاسخ دهید را به اپلیکیشن خود اضافه کرده و این قابلیت در گروه‌های دسته جمعی بسیار کاربردی است. با این حال تنها مشکل موجود این است که مشخص نیست در حال حاضر تمام کاربران به این قابلیت جدید دسترسی دارند یا خیر.

قابلیت نقل قول در واتس اپ

در ابتدا دیروز این قابلیت به عنوان یک طرح آزمایشی بر روی نسخه اندروید بتا (v.2.16.118) قرار گرفت اما کاربران ورژن اصلی واتس اپ اندروید و iOS  نیز بدون نیاز به آپدیت نرم افزار، قادر به نقل قول پیام های مورد نظر خود بودند.

به گزارش NDTV و چند منبع دیگر، این اپلیکشین در حال حاضر این قابلیت را در دسترس عموم کاربرانش قرار داده و شما میتوانید از آن استفاده کنید. برای اینکه مطمئن شوید این قابلیت جدید به واتس اپ شما اضافه شده یا خیر کافی ست پیامی که میخواهید به آن پاسخ دهید را انتخاب کنید تا گزینه‌ها نمایان شود. پس از گزینه ستاره دار کردن، کپی و فوروارد پیام، گزینه جدیدی مشاهده میکنید که مانند فلش است و به نقل قول پیام اختصاص دارد. این گزینه را انتخاب کنید سپس پیامی که نقل قول کردید بالای کادر نوشتن پیام ظاهر میشود و میتوانید به آن پاسخ دهید. اگر این قابلیت همچنان روی گوشی شما وجود ندارد یکبار اپلیکیشن واتس اپ خود را حذف و سپس مجددا نصب کنید یا 2-3 روز صبر کنید تا این ویژگی جدید در اپلیکیشن واتس اپ همه گیر شود و بتوانید از آن استفاده کنید.

منبع دیجی رو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *