جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


پشتیبانی فلش‌ جدید سونی از USB-C و USB-A

flash

فلش درایوهای جدید سونی با تمامی دستگاه‌های مبتنی بر سیستم‌عامل مکینتاش OS X 10.8، ویندوز 7 به بالا، اندروید 5 به بالا و کروم‌بوک سازگار هستند که با بهره‌گیری از آن‌ها می‌توان اطلاعات را با سرعت 150 مگابیت بر ثانیه انتقال داد.

به راستای همه‌گیر شدن استفاده از درگاه USB-Cدر اکثر گجت‌های امروزی، سونی نیز درصدد به کار گیری این فناوری در فلش درایوهای جدید خود برآمده است.

به طور کلی USB-C همیشه به درستی به پورت ورودی متصل می‌شود و هیچ اتصال ناقصی در آن وجود ندارد، USB 3.1 Type C سرعتی برابر با 10 گیگابیت بر ثانیه برای انتقال داده به شما می‌دهد؛ این رقم دو برابر سرعت USB 3.0 هست و همچنین امکان تعبیه این درگاه در اکثر گجت‌های هوشمند از گوشی‌های همراه تا تلویزیون‌های نسل جدید وجود دارد.

حال سونی با اشراف به این افزایش محبوبیت درگاه USB-C، یک مدل جدید فلش درایو را با بدنه‌ای آلومینیومی براق و با پوشش سیلیکونی در ظرفیت‌های 16، 32 و 64 گیگابایتی معرفی کرده که به خوبی با هر دو درگاه USB-C و USB-A سازگار است. در یک کلام، از این فلش درایوها می‌توان جهت اتصال به طیف وسیعی از دستگاه‌های قدیمی نیز استفاده کرد.

علاوه بر این، فلش درایوهای جدید سونی با تمامی دستگاه‌های مبتنی بر سیستم‌عامل مکینتاش OS X 10.8، ویندوز 7 به بالا، اندروید 5 به بالا و کروم‌بوک سازگار هستند که با بهره‌گیری از آن‌ها می‌توان اطلاعات را با سرعت 150 مگابیت بر ثانیه انتقال داد. هرچند شرکت سازنده تاکنون از اعلام قیمت رسمی فلش درایو مذکور خودداری کرده، با این حال انتظار می‌رود از ماه آینده شاهد عرضه آن به بازار باشیم.

منبع : فارنت

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *