جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


عرضه کنسول بازی پلی استیشن ۵ در سال ۲۰۱۹

منابع مطلع می گویند شرکت سونی در حال برنامه ریزی به منظور عرضه مدل جدید کنسول بازی خود یعنی پلی استیشن ۵ در سال ۲۰۱۹ است.


به گزارش پی سی مگ، شاون لایدن مدیر Sony Interactive Entertainment در آمریکا تایید کرده که کنسول پلی استیشن ۵ به طور قطع تولید و عرضه می شود، اما تا رسیدن آن روز سه سال باقی مانده است.

علت تاخیر طولانی مدت سونی برای عرضه نسل جدید کنسول بازی خود این است که این شرکت منتظر همه گیرشدن استفاده از تلویزیون های فوق دقیق یا ۴K است. ظاهرا سونی قصد دارد پلی استیشن ۵ را زمانی عرضه کند که بیش از نیمی از مردم آمریکا و ۳۵ درصد از مردم کل جهان استفاده از تلویزیون های ۴K را آغاز کرده باشند.

بررسی های موسسات پژوهشی نشان می دهد این اتفاق تا قبل از سال ۲۰۱۹ رخ نخواهد داد و لذا سونی نیز عجله ای برای عرضه پلی استیشن ۵ به بازار ندارد.

سونی امیدوار است با عرضه پلی استیشن ۵ رقیب اصلی خود یعنی کنسول بازی Xbox One X را هم از میدان به در کند. این کنسول قرار است در اواسط پاییز امسال به طور عمومی عرضه شود. اما در مورد میزان استقبال از آن با توجه به همه گیر نشدن استفاده از تلویزیون های ۴K در حال حاضر تردیدهایی وجود دارد.

منبع : مهر

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *