جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


شارژر همراه Zap&Go ,گجت همراه شما

امروزه تکنولوژی ها روز بروز با سرعتی شگرف پیش می رود ، گسترش بازار گوشی های هوشمند و سایر دستگاه های هوشمند همراه باعث شده گجت های فوق العاده جالبی برای این ابزار و دستگاه های هوشمند تولید شود ، امروز گجتی فوق العاده را برای شما عزیزان معرفی می کنیم که برای شارژ گوشی های موبایل طراحی شده است ، این گجت فوق العاده از یک خازن ابر رسانای جالب ساخته شده است .

 

charger hamrah 1

 

امروزه تکنولوژی های نوین با سرعت بسیار بالایی پیشرفت می کند  ، گجت هایی بسیار کوچک اما کاربردی ، اگر شما هم جزو کسانی هستید که از باتری گوشی همراهتان ناراضی هستید و به دنبال راه چاره ای برای این مشکل هستید این گجت جدید مطمئنا ابزار جالبی برای شما خواهد بود.

این شارژر و گجت جالب Zap&Go نام  دارد ، Zap&Go در عرض ۵ دقیقه شارژ می شود ، یعنی شما در عرض ۵ دقیقه می توانید این گجت فوق العاده را توسط برق شارژ نمایید تا در مواقع ضروری از آن استفاده نمایید ، از قیافه آن شاید آنرا به همان شارژر های خیلی ابتدایی که در مترو به قیمت ۴ هزار تومان میفروشند و باید با ده تا باتری قلمی ازش استفاده کنید شباهت دهید اما اینطور نیست این شارژر فوق العاده حرفه ای دارای یک خازن پرقدرت است که در عرض ۵ دقیقه شارژ می شود و شما را در مواقع اورژانسی که نیاز به برق برای شارژ گوشی دارید نجات می دهد.

 

charger hamrah 2

 

در مواقعی که واقعا به یک معجزه نیاز دارید این ابزار فوق العاده اب قدرت ۱۵۰۰ میلی آمپر ساعتیش به کمک شما می آید ، و قادر است به عنوان یک  باتری تعویضی همراه برای شما نقش داشته باشد و شما می توانید براحتی کارتان را انجام دهید . با این گجت شما در گوشی مثل آیفون دارای صد درصد باتری هستید . جالبه نه؟

این گجت فوق العاده در مواقع اورژانسی می تواند ۷۵ درصد باتری آیفون ۶ را شارژ نماید و همین درصد را در گلکسی اس ۵ ! این شارژر فوق العاده هنوز بصورت تجاری و گسترده تولید نشده است . پس از تولید این گجت در تعداد زیاد این شارژر به قیمت ۹۹ دلار به فروش خواهد رسید.

این شارژر با قابلیت های کاربردی زیاد که قابلیت جفت شدن با گوشی شما را داشته باشید با قیمت ۱۴۹ دلار عرضه خواهد شد ، یعنی نسخه دیگر این شارژر این قابلیت را دارد که کاملا با گوشی هوشمند شما جفت گردد.

به نظرتون جالب نیست ؟! خود شارژر در عرض ۵ دقیقه شارژ می شود و قادر است گوشی شما را تا ۷۴ درصد شارژ کند!

منبع : geeky-gadgets

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *